TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tilly
30-7-2016
|
14-1-2016 11:51:37
Ik vroeg me ook nog af of jullie aanstaande mee de bruidsjurk gingen kiezen? Of deden jullie dit nog volgens de oude traditie dat hij de jurk niet mag zien?
|
|
Libertyke
15-10-2016
|
14-1-2016 12:43:39
Hoi Tilly,
ikzelf heb nog niet vaak gehoord van een bruid die 2 verschillende jurken had, en persoonlijk zou ik dat zelf toch ook niet doen, maar dat is aan elk zijn eigen keuze natuurlijk ;-)
Ik heb mijn verloofde heel bewust niet meegenomen voor het uitkiezen van een trouwjurk. Wel mijn mama en mijn twee getuigen. Mijn verloofde had ook zelf aangegeven dat hij mijn jurk niet wou zien voor onze trouwdag, en ik vind dat zelf ook nog altijd het leukste, zodat hij volledig verrast is die dag :-)
|
|
Katrien
23-5-2015
|
14-1-2016 13:12:33
Ook ik heb nog nooit gehoord van bruidjes die twee jurken kopen. Je ziet dit wel op tv, maar dit zijn dan wsl mensen met een onbeperkt budget en mensen die graag iets apart doen :-).
Ik had dus één jurk, met een sleep die kon opgeknoopt worden. Ik heb mijn sleep lang gelaten tot net voor de openingsdans, toen heb ik hem opgeknoopt en zo ook de rest van de avond gelaten.
Ik had enkel mijn mama en zus mee om te gaan kiezen. Ik wist wel van mijn vriend wat hij wel/niet mooi vond aan jurken (ik had hem al veel foto's laten zien). Ik zou je aanraden zeker niet teveel mensen mee te nemen, en ook alleen de mensen bij jij je echt goed voelt (en ze niet meenemen "omdat het hoort").
|
|
Lynn
19-3-2016
|
14-1-2016 16:33:35
Ik heb 2 jurken.. Want met mijn "echte" jurk is het niet zo evident om een hele avond in te dansen.. Mijn 2de jurk heb ik online gekocht, en heeft me 25€ gekost.. Ik kleed me om rond middernacht, na de openingsdans enzo..
Mijn verloofde is ook niet mee gaan kiezen, mijn "danskleed" heeft hij al wel gezien!
|
|
deborah
16-7-2016
|
15-1-2016 16:39:00
Ik heb ook 2 jurken, een avondjurk maar twijfel toch echt wel heel fel om het wel aan te doen! Zou zo zonde zijn om zo'n mooie jurk uit te doen. Maar dan ook wel weer jammer van mijn aankoop van de avond jurk want die was ook niet goedkoop! Ik ben er nog niet echt uit.
|
|
Kelly
11-7-2015
|
18-1-2016 7:17:13
Ik heb mijn aanstaande indertijd wel meegenomen om jurken te passen ... Wij doen het sowieso niet via de standaardmanier. Ik heb dit gedaan omdat wij heel fel verschillen qua smaak (namen vinden voor onze drie kids was een helse opgave). Ik heb uiteindelijk het kleed aangekocht met hem erbij en dan het totaalbeeld met make up en haar was dan maar de verrassing.
Ik heb ook nog gedacht aan omkleden maar ik was zo verliefd op mijn jurk (en hij was prijzig genoeg) dat ik het zonde vond om hem uit te doen. Dansen was iets minder praktisch maar moeilijk gaat ook he
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|