Nu Online
Momenteel zijn er 714 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

selfies delen

14-1-2016 10:33:11
Hey iedereen

Wij hadden graag onze foto's en die van onze gasten on fb groep gedeeld.

Eerst dachten we op iedere tafel een wegwerpcamera te leggen met 2 fotoprops erbij, snor en lippen. Nu lijkt het een risico en redelijk duur om de foto' s achteraf te ontwikkellen.

Nu dachten we eraan om de props op tafel te leggen met een briefje erbij om onze gasten te vragen selfies enz te nemen en te delen via de fb groep van ons huwelijk. Maar hoe breng ik dit aan? Iemand een idee voor tekstje? Zouden jullie dit op de tafels of aan het gastenboek leggen?

Groetjes tinne.

tinne
6-8-2016
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1104

Katrien
23-5-2015
 Meld misbruik14-1-2016 13:10:30

Er bestaat ook een app waar je gasten hun foto's meteen kunnen uploaden en ook meteen elkaars foto's zien (je geeft je gasten dan een wachtwoord op erop te kunnen). Ik heb wel geen idee hoe deze heet.
Mijn schoonzus is ooit naar een huwelijk geweest waar ze dit deden, maar haar feedback was dat het eigenlijk heel jammer was: iedereen was bezig met zijn smartphone om foto's te maken en foto's van anderen te bekijken, ipv er een gezellig feest van te maken. Ik zou het zelf dan ook niet doen.

evy
20-5-2016
 Meld misbruik14-1-2016 13:59:44

We zetten dit op de tafels:
https://www.google.be/url?sa=i&rct=j&q=&esr...

Een foto met # van onze namen. zo kunnen de gasten hun foto's opladen met die # erbij en kunnen we het makkelijk terug vinden. Wel een # gebruiken die uniek is natuurlijk :)

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik14-1-2016 15:41:03

Dag katrien. De app ken ik, maar is niet zo handig, aangezien niemand die zal hebben. En dan moeten ze dat downloaden etc... Vandaar op fb, dat heeft normaal bijna iedereen. En dan is een foto snel genomen en gedeeld. Denk dat dit juist leuke mommentjes kan opleveren. Of ze kunnen het de dag nadien delen.En tegenwoordig is er in elke groep wel iemand die de hele tijd op de gsm bezig is, helaas...

Dag evy,
Ook een goed idee. Ik kan helaas je link niet openen.

Groetjes

deborah
16-7-2016
 Meld misbruik15-1-2016 16:35:54

Je kan de hashtag eventueel al vermelden in je uitnodigingen, word heel vaak gedaan

severine
1-7-2017
 Meld misbruik16-1-2016 20:28:44

Hallo de app noemt wedpic of zoiets.Je kan het kaartje met de app op tafel zetten en de mensen kunnen daar al hun foto's opzetten of de dagen erna.Ik vind dat wel een toffe app want je weet niet wat er aan de tafels gebeurd,filmpjes kan je er ook opzetten

tinne
6-8-2016
 Meld misbruik16-1-2016 23:22:01

Bedankt voor de tips!!!

patrick

Meld misbruik17-1-2016 22:43:49

Ik ben op een huwelijk geweest waar ze WedPic gebruikten. Hoe je het ook draait of keert. In een relatief donkere zaal met smart- en andere I-phones foto's/selfies trekken geeft dikwijls wel leuke taferelen maar kwalitatief bedroevende resultaten. Als je 1 op 10 ietwat behoorlijke foto daarop terugvindt is het soms veel.
Je kan misschien beter aan je fotograaf vragen om per tafel wat foto's te trekken?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...