Terug naar overzicht
Mijn inziens, probeer je dit best minstens ter plekke, face-to-face dit te gaan uitzoeken Tiffany.mvg
Maakt niet meer uit, ondertussen een andere zaal geboekt! ;)
Tiffany, Voor welke zaal heb je uiteindelijk gekozen? Wij zullen ons trouwfeest in Kasteel Coninxdonck houden. Toen ik in juli op zoek was naar locaties heb ik Braemhof gecontacteerd en toch wel vrij snel antwoord gekregen. Is natuurlijk wel al een aantal maanden geleden :)
Hey Chloé,We hebben gekozen voor 'Hof ten Bosse' in Heusden.Ondertussen vernomen dat Braemhof niet failliet zou zijn maar het feit dat we weken geen reactie kregen op onze mails, telefoontjes en voicemailberichten gaf ons totaal geen vertrouwen. We hebben dus toch maar gekozen voor een zaal waar we kunnen op rekenen. Ik had Braemhof nogmaals gecontacteerd om te vragen of de roddels correct waren en of ze ons op de hoogte konden houden als we een andere zaal moesten zoeken en toen konden ze plots wel onmiddelijk reageren. Ook de 2 personen waar we contact mee gehad hebben blijken daar allebei niet meer te werken. Dus maar het zekere voor het onzeker gekozen.Groetjes,Tiffany
HalloBraemhof inderdaad in faling spijtig voor de mensen die er geboekt hebben voor feest maar ga gerust eens een kijkje nemen in salons Roskam zeker niet duur goede bediening en zijn daar zeer vriendelijk Salons Roskam is gelegen in Merelbeke tel 09 231 19 48 succes