Terug naar overzicht
dj kurts team
Vraag zal eerder zijn ... wie is er nog beschikbaar
Beste SofieWij zijn nog beschikbaar op 30/7/2016! Ons bedrijf is gevestigd in Beerse. Ik maak u graag geheel vrijblijvend een offerte.Vriendelijke groetenBart Jonkerszaakvoerder Jacko Sound bvba
Hoi Sofie, Jouw datum is nog beschikbaar.Steeds bereid voor een vrijblijvend gesprek.Info via wimvdantwerp@hotmail.com of 0498/36.34.56Mvg,DJ WiMiX
Dag Sofie,We zijn niet uit regio Aarschot maar in die buurt komen we wel af en toe. Eigenlijk maakt dat niet veel uit, de gedraaide muziek kent geen dialecten :-) Jaren ervaring en vele feesten en fuiven op de teller hebbende, kunnen we je misschien helpen.Kijk aub even op de website voor meer info.Partygreets!www.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
Dag Sofie,
We zijn niet uit regio Aarschot maar in die buurt komen we wel af en toe. Eigenlijk maakt dat niet veel uit, de gedraaide muziek kent geen dialecten :-)
Jaren ervaring en vele feesten en fuiven op de teller hebbende, kunnen we je misschien helpen.
Kijk aub even op de website voor meer info.
Partygreets!www.db-allmusic.beinfo@db-allmusic.be
LeB, ik schrijf wel veel te graag. Hoe leer ik dat af. Het bruidspaar heeft hier wel enkele aanbieders gevonden. Dus succes allen.
Hey DJ's en ex-sponsers van dit forum,Misschien toch even herhalen dat dit forum in de eerste plaats een middel is om iemand te vinden die hun kan helpen bij hun trouwfestiviteit. In het vuur van het verhaal wordt dat al eens vergeten.Of het nu een simpele vraag is of een noodkreet, het zijn zij die een antwoord willen vinden hier, geen eindeloos gepalaver en gepreek. En hou het ook wat sportief, het is niet omdat jullie hier geen gading hebben gevonden (of niet meer) dat het jullie vuilbak moet worden van frustraties. Ik citeer hier "reclameloos bloggen" maar tegelijk worden wel kwistig websites van bevriende DJ's rondgestrooid. Flauw van mij? Dacht het niet, ik durf dit zeggen zonder dat ik me wegsteek achter een anoniem grijs ventje. Jullie commentaren zijn nu en dan een meerwaarde. Dat moet gezegd. Hou het on-topic en iedereen is blij!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Hey DJ's en ex-sponsers van dit forum,
Misschien toch even herhalen dat dit forum in de eerste plaats een middel is om iemand te vinden die hun kan helpen bij hun trouwfestiviteit. In het vuur van het verhaal wordt dat al eens vergeten.
Of het nu een simpele vraag is of een noodkreet, het zijn zij die een antwoord willen vinden hier, geen eindeloos gepalaver en gepreek. En hou het ook wat sportief, het is niet omdat jullie hier geen gading hebben gevonden (of niet meer) dat het jullie vuilbak moet worden van frustraties. Ik citeer hier "reclameloos bloggen" maar tegelijk worden wel kwistig websites van bevriende DJ's rondgestrooid. Flauw van mij? Dacht het niet, ik durf dit zeggen zonder dat ik me wegsteek achter een anoniem grijs ventje.
Jullie commentaren zijn nu en dan een meerwaarde. Dat moet gezegd. Hou het on-topic en iedereen is blij!
DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Peter ... je profiellink zegt dj-beat-p1 ... beetje doorzichtig :p
Niet betalende handelaars die reclameberichten plaatsen op het forum of berichtensysteem zijn een advertentievergoeding verschuldigd aan Mediatrends van 75 euro exclusief BTW per bericht.
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587 ...