TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
28-5-2016
|
16-1-2016 10:26:45
Hoiii Tinne!
Wat goed dat je gestopt bent met roken! Van het stoppen op zich kom je niet bij. Het is zoals je zegt: ik eet met meer smaak. Als je stopt met roken beginnen je smaakpapillen terug te werken, dus proef je alles ook effectief beter. Maar elk pondje gaat wel nog door het mondje ;)
Het goede nieuws is dat je nog ruim een half jaar hebt om wat kilo's te verliezen. Jammer genoeg is hier geen wondermiddel voor, maar zal je er wel voor moeten werken... Gezond eten en veel bewegen! Eventueel kan je je laten bijstaan door een diëtiste of iemand die je wat kan begeleiden in de fitness. Probeer geen crash-diëten, want dan kom je die kilo's binnen de kortste keren toch terug aan. Op een half jaar tijd kan nog véél gebeuren, maar dan moet je nu wel in actie schieten.
Veel succes!!
|
|
tinne
6-8-2016
|
16-1-2016 19:25:33
hey sofie,
Ja ben er toch ook heel blij en fier op, juist die kilootjes :s Ik vrees er inderdaad ook voor dat ik een andere levensstijl zal moeten zoeken... Misch inderdaad geen slecht idee om wat hulp te zoeken... Gellukkig heb ik nog wat tijd, maar het is toch spannend :s. Maar heb wel een doel, dat helpt mischien!
Groetjes
|
|
Tinka
|
16-1-2016 22:19:48
Je kan ook proberen minder brood, aardappelen en pasta en rijst te eten. Probeer dit te vervangen door veel groenten, eieren, speltpasta, boekweit, havermout, amandelmelk, soep, slaatjes met kaas/vlees/vis,... Het is even zoeken maar sinds deze levenswijze wel wat kilo's kwijt en een fitter en minder opgeblazen gevoel. Mijn "broodbuik"is weg. :)
|
|
tinne
6-8-2016
|
16-1-2016 23:19:19
Dag tinka Dit is denk ik ind het beste dieet. Voor de feestagen ook zo een periode geen melk, suiker en gist proberen te eten. Was toch 1,5 kg bij. Maar met de feestdagen ben ik terug hervallen in oude gewoontes. Vooral chocolade enz mis ik ik. Drink wel veel thee zndr suiker Inpv frisdrank. Maar ga me nog eens aan wagen om beter op te letten wat ik juist eet. Had toen ook ind bijna nooit een opgeblaze gevoel meer. Bedankt!
Grtjs
|
|
tinne
6-8-2016
|
16-1-2016 23:19:56
Ik bedoelde 1,5 kg kwijt :)
|
|
Tinka
|
17-1-2016 20:01:15
Suiker probeer ik ook te verminderen. Een goede tip is het boekje van Albert Heijn van deze maand. Veel gezonde gerechten zonder tarwe of lactose. Wat ik wel eet als aardappelvervanger zijn zoete aardappels. Gewoon in frietjes snijden en zo in de oven met wat peper en zout. Mmm,... Komt helemaal goed probeer dieet vol te houden en af en toe te sporten. Succes!
|
|
tinne
6-8-2016
|
17-1-2016 22:26:15
mmm goede tip. Klinkt heel lekker!!!
|
|
tinne
6-8-2016
|
6-2-2016 18:01:29
nu bijna 3 weken aan het "diëten" en terug met een schema begonnen met lopen. Lukt me al aardig om vol te houden :) . Al 2kg afgevallen. De jurk past al terug :D. Juist nog esn beetje werk aan mijn heupen, daar kruipt de stof nog een beetje omhoog. Maar ik krijg weer lucht en de rits gaat toe :) geeft Me moed om zo verder te doen met mijn nieuwe en gezonde levensstijl! Die zoete aardappel in oven is echt heel lekker!
|
|
Sofie
28-5-2016
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|