Terug naar overzicht
Ik heb zelf geen ervaring met deze winkel. Maar de meeste winkels vragen een voorschot. De rest dient dan betaald te worden bij afhaling van de jurk.
Ik ben ook niet in deze winkel langsgeweest maar bij mij werd een voorschot gevraagd van de helft van het bedrag...
hallo,Mijn kleed komt van robel roeselare... er wordt een voorschot gevraagd. Bij mij was het de helft van het kostprijs van mijn kleed. grtjs.. en veel pasplezier!!
hey,ik heb mijn kleed ook daar besteld en ik had mijn bankkaart waar we alles mee betalen van de trouw niet mee dus heb ik dan voorschot 150€ betaald maar dan bestellen ze u kleed nog niet dan moest ik wel nog de helft van het bedrag betalen voor ze deze bestellen, heb dan bevestiging gekregen dat ze het ontvangen hadden via overschrijving en dan hebben ze deze besteld. Ik versta het wel dat ze het zo doen. nu moet ik in april nog eens gaan en dan is dat nog eens de helft van de helft en dan volgende pastbeurt de resterende bedrag :D je mag zelf kiezen in hoeveel keer je het andere helft betaald maar de eerste helft moeten ze in 1keer hebben.Grtjus!!
Ik heb woensdag mijn trouwkleed mogen gaan halen!Even voor de bruidjes die met dezelfde vraag zitten:Het is inderdaad zo dat je bij het kiezen van je kleedje de helft van de aankoopprijs moet betalen. Daarna mag je nog eens gaan passen. Bij de 2 de pasbeurt moet je de andere helft betalen. Dan is er nog een derde pasbeurt, als deze goed is mag je hem mee nemen zo niet dan keer je nog eens terug.Bedankt voor de reacties!
Ik heb woensdag mijn trouwkleed mogen gaan halen!
Even voor de bruidjes die met dezelfde vraag zitten:
Het is inderdaad zo dat je bij het kiezen van je kleedje de helft van de aankoopprijs moet betalen. Daarna mag je nog eens gaan passen. Bij de 2 de pasbeurt moet je de andere helft betalen. Dan is er nog een derde pasbeurt, als deze goed is mag je hem mee nemen zo niet dan keer je nog eens terug.
Bedankt voor de reacties!