Terug naar overzicht
Hallo allemaal,
Iemand ervaring met Farah Love Bruidswinkel te Zwijndrecht?
Groetjes
Al 2 keer :-D En vriendin heeft er ook haar jurk vandaanBij de pakketverkoop bieden ze altijd een jurk naar keuze + schoenen + juwelen + bruidslingerie en nog wat aan voor een vaste prijs. Fijne formule waarmee je naar hartelust kan kiezen zonder op het prijskaartje te moeten letten.Vragen geen pasgeld, verkopen/verhuren ook suitekleding en kinderkleding.Zaakvoerster doet dit al 20 jaar dus ruime ervaring. Geen grote zaak maar afspraak maken is ZEKER nodig.En ze hebben ernaast nu ook een schoonheidssalon opgestart dus kan je echt voor een all in gaan met bruidskapsel, manicure, pedicure etc
Al 2 keer :-D En vriendin heeft er ook haar jurk vandaan
Bij de pakketverkoop bieden ze altijd een jurk naar keuze + schoenen + juwelen + bruidslingerie en nog wat aan voor een vaste prijs. Fijne formule waarmee je naar hartelust kan kiezen zonder op het prijskaartje te moeten letten.
Vragen geen pasgeld, verkopen/verhuren ook suitekleding en kinderkleding.
Zaakvoerster doet dit al 20 jaar dus ruime ervaring. Geen grote zaak maar afspraak maken is ZEKER nodig.
En ze hebben ernaast nu ook een schoonheidssalon opgestart dus kan je echt voor een all in gaan met bruidskapsel, manicure, pedicure etc
Yep, niet doen is mijn advies. Pakketverkoop doen ze in feite elke maand wel, dus laat je daar zeker niet door verleiden. Uiteindelijk kan je ergens anders perfect voor hetzelfde of minder jouw ideale outfit vinden. Succes!
Nooit kopen, slechte service! Mijn kleed veel te groot besteld waardoor het zoveel ingenomen moest worden dat mijn bh aan de achterkant een stuk zichtbaar was. Vier dagen voor de trouw was het nog steeds 2 maten te groot, dat zorgde voor extra stress en tijd die ik niet had! Ik ben zeer teleurgesteld in deze winkel