Terug naar overzicht
Hey Melissa, Wij laten ons begeleiden door het Huis vd Mens. Hadden dit gezien bij een bevriend koppel en waren direct verkocht! Hebben ondertussen al 3 gesprekken achter de rug en hebben er 100% vertrouwen in .Grtjs Anke
Ik heb er ook echt de volste vertrouwen in!! Wij hebben nu elk een vragenlijst in moeten vullen en een gezamenlijk. Hierna hebben we allebei nog een gesprek en dan maken ze er een mooie persoonlijke viering van. Heel vriendelijke begeleiding en erg behulpzaam! Ben zeer content dus zeker aan te raden!
Heb een mailtje gestuurd voor een eerste gesprek! Bedankt al
Wij eerste gesprek gehad. Goed gevoel bij en ben er zeker van dat het iets moois gaat worden met onze eigen inbreng.
Hallo,Hoe gaat dit juist in zijn werk? Ik had hier al van gehoord maar weet eigenlijk niet hoe dit allemaal gaat?
Hey Tina, eerst ga je op gesprek. Dit kan je doen zonder je partner. Ze vragen je duidelijk of je gelovig bent. Ben je dit niet, dan kan je met hun verder. Na het eerste gesprek krijg je een consulente aangewezen man/vrouw. Ik kreeg 8 maanden voor mijn bruiloft een vragenlijst van hun. Het zijn wel zeer moeilijke vragen waar je diep over moet nadenken. 1 vragenlijst vul je samen met je partner in. En 1 vul je elk afzonderlijk in. 6 maanden voor de bruiloft moet je deze door mailen en dan plannen zij nog een gezamenlijke afspraak en elk 1 afzonderlijk. Ze maken er een mooie viering van daar ben ik zeker van! Ze geven je goede tips en goede raad. Ik moet onze vragenlijst volgende week door mailen en dan zien we weer verder.