Terug naar overzicht
Hey Tina,Wij werken samen met het Huis vd Mens voor onze viering. Je krijgt een consulente aangewezen en zij steekt, in samenspraak weliswaar, de viering in elkaar en zal op de dag zelf alles aan elkaar praten. Dit is volledig gratis. Duur van de viering is afhankelijk van wat jullie willen, meestal is dit 45min.Je hebt natuurlijk wel zelf wat werk. In totaal zijn er 5 afspraken met de consulente.Hopelijk heb je hier wat aan. Wij hebben er alleszins 100% vertrouwen in Grtjs Anke
Ik heb reeds enkele ceremonie-leidsters (als dat een correcte omschrijving is) ontmoet. Ze krijgen steun als erkende organisatie voor levensbeschouwing (vrijzinnig humanisme). Om die reden bieden ze hun dienst gratis aan. Voor de voorbereiding kun je het alleen echt weten met de persoon die in jullie regio/locatie voorzien is.
Ik heb in het andere bericht geantwoord over het Huis van de mens. En ja het is volledig gratis!
Onze ceremonie was ook met Huis van de Mens, het was fantastisch. We zijn er supertevreden over.Je zit idd 5 keer 2u samen met je 'ceremoniemeester', en dat is vooral om je beter te leren kennen, zodat ze persoonlijke verhalen hebben om de ceremonie te personaliseren.Wij hebben toen mensen gevraagd om ofwel zelf iets te schrijven, ofwel iets voor te lezen, dat we dan zelf hadden gezocht. Wij hebben ook zelf voor muziek gezorgd. De ceremoniemeester spreekt dan alles aan elkaar. Die van ons heeft echt super werk geleverd. We hadden een rode draad, die zij volledig heeft doorgetrokken, en ze snapte volledig welke "tone of voice" we wilden hebben. We hadden hier absoluut geen spijt van!Veel plezier ermee!Karo
gratis ? ik heb ook zitten opzoeken om de viering te laten doen door het humanistisch verbond (in NL dan wel) maar het kost €875.