Terug naar overzicht
Oei, ik ken de site niet. Het lijkt me toch te mooi om waar te zijn!!? Ook ik heb een Pronovias gekocht en betaal hier met herstellingen €2500 vr. Dan is het toch onmogelijk om aan de prijzen die op deze site staan vermeld dezelfde jurk aan te kopen?Ik volg even want hier ben ik ook benieuwd naar! Grtjs
Het gaat het echt wel om bedrog, ze hebben volgens mij gebruikt gemaakt van Google translate.Om een voorbeeldje te geven : "Onze klantenservice zijn hier om u van dienst zijn 24 uur per dag op weekdagen, en selecteer uren op zaterdag. Wij geloven in de tijdigheid van de klantenservice, en we zullen ons best doen om onze klanten tevreden te stellen".
*het* moest hier zijn, eventjes te snel geweest
Idd , bedrog. Heb het ook eventjes opgezocht en scamadviser geeft aan om deze site niet te vertrouwen.Spijtig, want de kleedjes die ik wou vr mijn bruidsmeiden staan hier ook op en ook aan belachelijk lage prijs! Maar ja, te mooi om waar te zijn!
Idd te mooi om waar te zijn...we zullen maar geen risico nemen en via een bruidswinkel de jurk kopen
Iemand ervaring met pronoviadress.com?
Merkjurken voor zo goedkope prijzen is echt wel bedrog. Merken geven echt niet zo een grote kortingen zelfs niet in outlet.ik heb mijn jurk gekocht bij youniek bruidsmode, prijzen onder 1000 euro maar geen merkjurken.groetjes
Opgelet voor zulke websites! Dat zijn Chinese websites en ze gebruiken de foto's van de merken om ze dan goedkoop na te maken. Hoe kunnen zij een Pronovias jurk verkopen aan die prijs, zelfs de inkoopprijs is stukken duurder.