Terug naar overzicht
John Legend - All of me
Google it. Misschien zit er in het arsenaal rock ballads van The Scorpions toch wel ergens een toepasselijke tekst?http://www.discogs.com/Scorpions-Slow-Rock-Love-Songs/r... Als je dan telkens scorpions + titel + lyrics intikt in de zoekbalk dan kun je de teksten wel lezen. Als het geen bekend lied is, bezorg de mp3 dan best ook tijdig aan je DJ.Succes.
Dankjewel voor de tips
Hier word het you are not alone van michael jackson 😍
De beste slow van de Scorpions blijft "always somewhere" mijn inziens (zonder over de tekst te discussiëren).mvg
Dag Dorien,Misschien een cliché maar in de 18 jaren huwelijksfeesten en -fuiven heb ik er -als ik me goed herinner tenminste- geen een gelegenheid geweten die zonder een openingsdans aanvat.Het is simpelweg jullie dag, jullie feestmaal, jullie receptie, julie diner ...en jullie dansparty! Iedereen aanwezig komt om "jullie" te vieren. Misschien wat angstaanjagend maar vergeef het hen, alle genodigden wachten op dat moment dat jullie het startschot geven, dat hoort er nu eenmaal bij :-) En The Scorpions, een metalband met veel ballads. Wordt niet zoveel gebruikt als openingsdans maar trek je daar vooral niets van aan. Hoe origineler, hoe beter :-) "Holiday", "Always somewhere" en uiteraard "Still loving you". Wind of Change is wat overkill aan sentiment heb ik de laatste keer gemerkt. Maar de klant is de baas...Hou vooral de openingsdans rond de 3 minuten of laat afmixen rond die tijd.Veel succes!DJ Dirkwww.db-allmusic.be