Terug naar overzicht
Amai hoe vervelend is dat! Wat juist een leuke ervaring moet zijn..Ik ben zeer tevreden geweest over mijn bruidswinkel, verschillende jurken gepast, geen pasgeld moeten betalen..Echt jammer dat dit zo moest verlopen..
Mijn zus heeft daar juist dezelfde ervaring gehad. Daarom dat ik onmiddellijk naar een andere winkel ben geweest ( Elena in Deinze).
Dat pasgeld ben je trouwens niet verplicht om te betalen want ze hebben je niets verkocht, waarschijnlijk proberen ze een tegenvallende verkoop te compenseren door dat soort kosten aan te rekenen, als er maar 5 bruiden elke werkdag binnen zouden komen dan verdienen ze 5000 euro op een maand en dat zonder ook maar 1 jurk te verkopen, zo wil ik mijn geld ook wel verdienen.
Blij dat ik niet de enige ben met negatieve ervaring daar! Het was daar koud, ze wou geen foto's bekijken op een stick, na een 4 tal jurken moest ik ofwel stoppen, ofwel gingen we verder en werd er verwacht dat ik mijn keuze ging maken. Ze was echt zeer onvriendelijk toen ik nog niet wou beslissen...
Oei wat ben ik blij dat ik daar niet geweest ben.Echt niet te doen zo'n service. Dus niet aan te raden :)
Oei! Ik maakte net een afspraak bij Lina Lin. Zijn er nog mensen met negatieve ervaringen? Want als je maar 5 kleedjes mag passen en dan moet beslissen, dat kan toch niet? Geld betalen om verder te passen vind ik er ook wel over hoor!
Ik herken jullie verhaal volledig. Ik werd ook bijna gedwongen om een keuze te maken omdat ik al genoeg tijd had gekregen. Heel onvriendelijk naar mij en mijn mama toe. Ik heb uiteindelijk het kleed in een andere winkel gekocht omwille van hun onbeschoft gedrag!