Terug naar overzicht
Wij zijn langsgeweest bij de feestarchitect .. Ik vond het geen aangenaam kennismakingsgesprek en ook hun offerte die ik achteraf heb ontvangen was niet hetgeen ik had gevraagd. Wij hadden de indruk dat ze ons echt wel in de richting van een hoogstaande BBQ stuurden maar dat was niet wat we voor ogen hadden, ook voor onze locatie was dit niet echt geschikt. Nu ben ik er wel zeker van dat het eten dat ze serveren waarschijnlijk echt wel in orde is ! Met Insieme geen ervaringen .. Succes!
BesteFeestarchitect is duur en houden hun niet aan de gemaakte afspraken daarom zou ik u voorstellen met salons roskam Merelbeke . Ze verzorgen elke catering met zorg en zijn zeer vriendelijk . Je heb steeds een totaal formule . Neem gerust contact op met hun leg alles goed uit en ze maken u met zorg een offerte wat u feest gaat kosten tel 09 231 19 48 succes
Deze laatste zomer had ik een feest te filmen, verzorgd door de feestarchitect.Ongeveer een 250 gasten aanwezig.Vrij vlot en correct verlopen.Een koets gehuurd door het koppel, moest iedereen tussen de receptie-locatie aan een waterkreek van en naar de feestzaal brengen...dit proces was iets te traag.De feestarchitect schakelde daarom zijn personeel om met eigen wagens iedereen bijtijds te vervoeren.https://www.discovideo.be/portfolio-items/trouwreportag... mvg
Dag Sylvie,Weliswaar totaal ervan onafhankelijk, als DJ doe ik met de Feestarchitect enkele malen per jaar wel wat trouwfeesten en trouwfuiven. Het zijn steeds de grotere huwelijksaangelegenheden en de meer speciale inzake locatie, thematisatie en te doorlopen dag- en avondprogramma. Hoe meer en specialer de klanten het willen, het prijskaartje is dan waarchijnlijk het gevolg.Ik hou steeds wat de opvolging van de verschillende dinergangen en werkwijze in het oog en kan daar niet veel op aanmerken van bvb lange wachttijden of andere mogelijke oorzaken van frustraties. Steeds was het puik afgestemd werk in soms moeilijkere omstandigheden (diners buiten bvb).DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Dag Sylvie,
Weliswaar totaal ervan onafhankelijk, als DJ doe ik met de Feestarchitect enkele malen per jaar wel wat trouwfeesten en trouwfuiven. Het zijn steeds de grotere huwelijksaangelegenheden en de meer speciale inzake locatie, thematisatie en te doorlopen dag- en avondprogramma. Hoe meer en specialer de klanten het willen, het prijskaartje is dan waarchijnlijk het gevolg.
Ik hou steeds wat de opvolging van de verschillende dinergangen en werkwijze in het oog en kan daar niet veel op aanmerken van bvb lange wachttijden of andere mogelijke oorzaken van frustraties. Steeds was het puik afgestemd werk in soms moeilijkere omstandigheden (diners buiten bvb).
DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Mijn aanstaande schoonbroer is getrouwd met de diensten van de Feestarchitect en alles was TOP hoor. Wou ik toch ook wel eens meedelen.