Terug naar overzicht
Beste MelissaDiscovideo is net als mijn bedrijf een betalende adverteerder op dit forum. Dit kost 435,60 euro/jaar. Een dj met weinig werk die niet goed is beschikt meestal niet over dergelijke reclame budgetten...Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Eens getrouwd, laat men deze webstek meestal links liggen.Contacten van tevreden klanten zijn op aanvraag te verkrijgen.https://www.discovideo.be/portfolio-items/dj-trouwfeest... mvg
Wacko Jacko,Jij hebt een vreemde manier om dj's aan te prijzen of af te kraken.- dj's met een btw nummer zijn beter dan dj's met een ondernemingsnummer?- dj's die reclame maken zijn beter dan dj's die geen reclame maken?Ik zou het anders durven zeggen, dj's die reclame moeten maken en hier dagelijks reageren in de hoop een klant binnen te halen zijn volgens mij dj's die geen of weinig werk hebben, een goede dj hoeft geen reclame te maken.Melissa, om op jou vraag te antwoorden, disco video is een heel goede dj.
dj's zonder onderneming of BTW nummer slecht zijn. Voor mijn bvba werken ook regelmatig dj's die enkel een onderneming nr hebben en zeer goed zijn in hun vak. Ik wil vooral zeggen dat een dj met onderneming of BTW nummer, die meestal niet heeft omdat hij maar een paar feestjes per jaar heeft, want dan is dat niet interessant. Met uw mening over reclame ben ik het ook niet hellemaal met u eens. Iedereen drinkt cola, en toch maken ze nog veel reclame...Bart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Moest boven maar is weggevallenBeste Mellissa,Ik heb nooit gezegd dat....
"Met uw mening over reclame ben ik het ook niet hellemaal met u eens. Iedereen drinkt cola, en toch maken ze nog veel reclame..."Cola kan je altijd meer verkopen ... als je als dj je kalender kan vullen zonder reclame, waarom zou je dan reclame maken ?
dj's kan je ook meer verkopen....