Terug naar overzicht
Ik heb zelf een kam voor in mijn haar bij BHLDN gekocht omdat ik hun stijl simpelweg nergens anders kon vinden en de klassieke kammen geen meerwaarde waren voor mij. Ik vond het wel tamelijk duur, heb nog 1/3 van de prijs moeten bijtellen voor douanekosten, maar het was wel geweldig in de combinatie met mijn haar/kleed. Perfecte aanvulling die ik in mijn gedachten had (ook al was de kam duur, kijkend naar kwaliteit enzo.. maar het is tenslotte een belangrijke dag)Kleedjes geen ervaring mee maar ik vermoed dat hier ook wel flink douanekosten aan zal vasthangen? Eventueel laten maken adhv foto's?Veel succes!
Hey Karin, heb je die douanekosten achteraf nog moeten bijbetalen? Want vooraf betaal je de jurk + 15€ verzendkosten volgens de site.
Als je op zoek bent naar vintage jurken. De mijne komt uit een winkel in Amsterdam. Laura dolls. Het zijn echte vintagejurken, dus van elke 'soort' is er maar één, maar ze kunnen ze groter/kleiner maken en dingen bij of af doen tot zolang je je droomjurk hebt.Die van mij kostte uiteindelijk een kleine €400.