Terug naar overzicht
Beste SallyVeel kan je vaak al afleiden uit de offerte die u krijgt. Dj's die veel draaien en goed zijn gaan geen feesten aannemen voor lage prijzen. Je laat simpelweg niet elke week je gezin in de steek om amper iets te verdienen. Maar een duurdere dj is niet per definitie beter! Een gouden raad. Praat met de dj en ga af op uw eigen buikgevoel.Ik ben op de website van de desbetreffende dj gaan kijken. Daar is zelfs een BTW nummer op terug te vinden, dus die dj zal wel voldoende werk (lees ervaring, en klanten die terugkomen) hebben. Als dj heb je aan alleen een ondernemingsnummer voldoende als uw winst op jaarbasis onder de 15.000 euro is.Als de klik er is, en uw buikgevoel is goed zou ik het daarop durven wagen, al heb ik de dj nooit horen spelen.Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvba
Beste Sally, mocht het niet lukken met BNS, mail mij gerust je muzikale wensen naar info@discovideo.be of maak een afspraakje, jullie zijn zeker welkom.mvg
Behalve referenties van andere koppels, kun je ook eens navragen in de feestzaal met wie ze regelmatig samenwerken. Selecteer er bijvoorbeeld drie, bel ze op en stel je vragen.Volg bij het boeken van een DJ alle administratie (contract, eventuele voorschot) nauwkeurig op. Aan de DJ's van wie je een aanbod kreeg maar die je niet selecteert een kort berichtje sturen is ook aan te raden. Een professioneel hoort liefst ja, maar kan ook beter om met een nee dan een misschien.