Terug naar overzicht
Voor mijn afspraak bij Koonings ben ik bij Jagré in Antwerpen gaan passen. DE jurk zat er toen niet tussen en dat heb ik ook aangegeven aan de verkoopster. Hier werd niet moeilijk om gedaan.Ze kunnen je niet verplichten om een jurk aan te kopen.
Hoi,ik heb zeker 15 jurken aangeprobeerd én ook wel de eerste gekocht.Ik kreeg absoluut geen druk van de verkoopster en heb genoeg bruiden rond mij gezien die zonder te kopen vertrokken zijn.GroetjesKim
Hoi,
ik heb zeker 15 jurken aangeprobeerd én ook wel de eerste gekocht.
Ik kreeg absoluut geen druk van de verkoopster en heb genoeg bruiden rond mij gezien die zonder te kopen vertrokken zijn.
Groetjes
Kim
Ze kunnen je nooit verplichten iets te kopen. Ik ben in eerste instantie ook geweest met het idee om te kijken en het dan zelf na te maken. Maar ik heb uiteindelijk toch mijn jurk gekocht. Zag het niet zitten om dat genaaid te krijgen zonder dat aanstaande het zou zien (naaimachine enzo staat in de living). Ik wilde ook graag een strapless en dat is niet zo simpel en ik ken mezelf en ik zou dus 2 dagen op voorhand nog vanalles moeten doen.