TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Svea
19-8-2016
|
14-2-2016 20:23:32
Hallo,
Ik heb afgelopen weekend ook een bezoekje gebracht aan Elena. En idd, zeer vriendelijk, zeer behulpzaam. Echt een superervaring. Ik had op voorhand al heel wat rondgeneusd op internet en wist al vrij goed wat ik wou. Ik had speciaal voor Elena gekozen omdat ik de collectie van Ladybird supermooi vind. Aan de hand van mijn keuzes met de ringetjes hebben ze daar mijn droomjurkje (idd Ladybird) tevoorschijn getoverd! Ik twijfelde heel erg tussen 2 kleedjes en toen kwamen ze met een derde kleedje dat er perfect tussenin zat. Kleurtje voor een accentje gekozen en klaar! Je krijgt er ook veel uitleg, ze stellen je op je gemak en maken echt tijd voor je. Enige minpuntje is mss de voor mij veel te grote pasmaten. Al kan ik wel begrijpen waarom dit zo is dus ik heb me er niet echt aan gestoord Maar verder ben ik supertevreden, mijn kleedje is besteld. Het is nu wachten tot het binnen is. Vol ongeduld!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|