Terug naar overzicht
HAllo iedereen,
Wij trouwen op 16 april 2016. Het einde van de voorbereidingen komt dus in zicht...
Toch zitten we nog met 1 ' probleem'.... We hebben 5 jongens die voorlopen. Maar wat moeten die dragen in hun handen? Iemand ideetjes?
Alvast bedankt
Delfien
een beertje, een ballon, een hoed, je hebt zoveel wat je ze kunt laten dragen :-)
Een bordje met "hou je vast, hier komt de bruid" en zo van die zinnetjes vind ik ook wel tof!
Mijn zoontje zal een bord dragen met hey papa, hier komt onze vrouw!Maar voor de andere hadden we graag iets origineel gehad ( geen beer)
Mijn zoontje zal een bord dragen met hey papa, hier komt onze vrouw!
Maar voor de andere hadden we graag iets origineel gehad ( geen beer)
Een hoed, een vlaggetje met hartjes of een kader met een foto in van jullie samen?
Wij hebben ook 7 bruidskindjes, tussen de 1,5 en 9 jaar, 3 jongens en 4 meisjes en ik zou ook niet weten wat ze allemaal moeten dragen :-)
Ik zag daarnet nog iets schattig op www.facebook.com/misboekje: een pijl en boog met op de pijlen hartjes. Misschien wel wat te aanlokkelijk voor de jongens om mee te schieten, maar vind het echt zooo schattig :-)En mogen jongetjes ook geen rozenblaadjes strooien of zo?Of laat ze een mandje dragen met wat kleurgerief en zo is, zodat ze zich tijdens de mis niet vervelen :-)
Ik zag daarnet nog iets schattig op www.facebook.com/misboekje: een pijl en boog met op de pijlen hartjes. Misschien wel wat te aanlokkelijk voor de jongens om mee te schieten, maar vind het echt zooo schattig :-)
En mogen jongetjes ook geen rozenblaadjes strooien of zo?
Of laat ze een mandje dragen met wat kleurgerief en zo is, zodat ze zich tijdens de mis niet vervelen :-)