Nu Online
Momenteel zijn er 714 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tips Huwelijk regio W-Vl

9-2-2016 11:55:05
Hallo,

Met nog iets meer dan een jaar op de teller zijn er al een aantal zaken geregeld maar er moet nog veel gebeuren, dus daarom zijn tips altijd welkom.
Dit staat wel al vast: kerk, gemeentehuis, feestzaal.
Dit moeten we nog regelen:
- Ceremoniemeester
- Fotograaf
- Videograaf
- Kostuums mannen
- Ringen
- Vervoer
- Zangeres of zangduo
- Cadeau ouders/getuigen
-...

Cindy
27-5-2017
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 864

Christ

Meld misbruik10-2-2016 22:00:49

Dag Cindy,

Ikzelf beoefen fotografie... misschien een kijkje nemen op www.christvilez.be

Ik lever alle foto's op usb stick (32gb) in groot formaat, zowel in kleur als in zwart-wit.

Ik werk reportages af van voorbereidingen thuis tot en met de recepties voor 650 euro, incl btw

Qua ceremoniemeester kan ik Danny David uit Torhout aanraden...

Ik zie vaak ringen passeren van Fede di Oro uit Izegem...

Verdere tips: zangeres Abosongs en Chelsey

Vervoer: Sima Tours (oldtimerbus), Ceremonie Roger, De Feestbus Tielt

Succes met de voorbereidingen en mocht je vragen hebben, mag je me altijd mailen: christ.vilez@telenet.be

Greetz,

Christ

Willy

Meld misbruik9-4-2016 12:05:05

Dag Cindy,

Ik zie dat je nog op zoek bent naar vervoer, misschien is dit wel iets voor jullie, en stel ons graag even voor.

De Ras Exclusief Vervoer.
- Keuze uit verschillende luxueuze wagens.
- keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten

Benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be

Fotograaf: Davy De Coninck, toffe gast en niets is hem teveel. www.jwdpictures.be

Nog veel succes met de voorbereidingen.
Met vriendelijke groeten,
Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...