Terug naar overzicht
Dag Cindy,Ikzelf beoefen fotografie... misschien een kijkje nemen op www.christvilez.beIk lever alle foto's op usb stick (32gb) in groot formaat, zowel in kleur als in zwart-wit.Ik werk reportages af van voorbereidingen thuis tot en met de recepties voor 650 euro, incl btwQua ceremoniemeester kan ik Danny David uit Torhout aanraden...Ik zie vaak ringen passeren van Fede di Oro uit Izegem...Verdere tips: zangeres Abosongs en ChelseyVervoer: Sima Tours (oldtimerbus), Ceremonie Roger, De Feestbus TieltSucces met de voorbereidingen en mocht je vragen hebben, mag je me altijd mailen: christ.vilez@telenet.beGreetz,Christ
Dag Cindy,
Ikzelf beoefen fotografie... misschien een kijkje nemen op www.christvilez.be
Ik lever alle foto's op usb stick (32gb) in groot formaat, zowel in kleur als in zwart-wit.
Ik werk reportages af van voorbereidingen thuis tot en met de recepties voor 650 euro, incl btw
Qua ceremoniemeester kan ik Danny David uit Torhout aanraden...
Ik zie vaak ringen passeren van Fede di Oro uit Izegem...
Verdere tips: zangeres Abosongs en Chelsey
Vervoer: Sima Tours (oldtimerbus), Ceremonie Roger, De Feestbus Tielt
Succes met de voorbereidingen en mocht je vragen hebben, mag je me altijd mailen: christ.vilez@telenet.be
Greetz,
Christ
Dag Cindy,Ik zie dat je nog op zoek bent naar vervoer, misschien is dit wel iets voor jullie, en stel ons graag even voor.De Ras Exclusief Vervoer. - Keuze uit verschillende luxueuze wagens. - keuze uit verschillende mogelijkheden/pakkettenBenieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Fotograaf: Davy De Coninck, toffe gast en niets is hem teveel. www.jwdpictures.be Nog veel succes met de voorbereidingen.Met vriendelijke groeten,Chantal