Terug naar overzicht
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van uitnodigingen bij Ava? Of online?
Alle tips zijn welkom!
Wij hebben onze save-the-date's laten printen bij vistaprint. Zeer mooie kwaliteit (ook al hebben we de goedkopere kaartjes genomen). Maar wel een lange levertijd...
Wij hebben onze save-the-date's via Optimalprint besteld. Levertijd minder dan een week en heel mooie kwaliteit. Onze uitnodigingen zelf gaan we wel via een drukker bestellen.
Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt en besteld via fuif.nl. Als je een vraag hebt of iets niet weet, krijg je binnen de 24u antwoord of hulp. Wij hebben onze uitnodigingen op donderdagavond besteld en zaterdagmiddag werden ze al thuis geleverd. Wij zijn heel tevreden!
AVA zou ik afraden! Zij werken via gewone drukkers en rekenen gewoon extra % aan denk ik. Je bent beter dat je bij je 'lokale' drukker gaat voor de buromac en andere 'standaard' collecties. Wij hebben onze STD via zwartopwit.be laten printen, die hebben zelfs een aantal winkels waar je langs kan gaan! Succes!
AVA zou ik afraden! Zij werken via gewone drukkers en rekenen gewoon extra % aan denk ik. Je bent beter dat je bij je 'lokale' drukker gaat voor de buromac en andere 'standaard' collecties.
Wij hebben onze STD via zwartopwit.be laten printen, die hebben zelfs een aantal winkels waar je langs kan gaan!
Succes!
Bedankt iedereen voor de reacties en tips!
Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen, wat niet evident was, maar we zijn heel blij met het resultaat! We vonden standaarduitnodigingen niet echt persoonlijk.We hebben zelf een drukker gezocht zodat we het papier konden kiezen.
Vistaprint! Topservice!
Wij hebben vandaag onze uitnodigingen aan gekregen, besteld via tadaaz.be ik ben er super tevreden over! Je kan niet zelf je uitnodiging maken, dan alvast een proefdruk laten opsturen voor je het hele paket besteld. netjes verzorgd en snel geleverd