Terug naar overzicht
Spannend! Geniet ervan. Ik ben ook van plan om de uitnodigingen zelf te maken. De save the date heb ik gemaakt in Photoshop, niet simpel want totaal niet vertrouwd mee. Ik had zelfs nog nooit gehoord van Illustrator, eigenlijk is dat meer een programma voor dergelijke zaken dus. Maar ik neem aan dat het in Photoshop ook wel zal lukken, met vele uurtjes werk! Wij trouwen in september/oktober dus nog even tijd :-)
Geniet van je verdere voorbereidingen.Wij trouwen op 1/7/17 en de zaal fotografen dj en vervoer liggen al vast.Nu ben ik bezig met het zoeken naar bedankingen voor de genodigden en de familie niet gemakkelijk vind ik.De fotolocatie hebben we min of meer in gedacht en voor de uitnodigingen heb ik ook al wat ideeën.Ik heb nog wat tijd.Veel plezier en liefde gewenst op jullie grote dag
Spannend zeg, voor jou komt het wel dichtbij nu Sofie. Geniet nog van de voorbereidingen...Hoe lang op voorhand stuur je trouwens Save the date kaartjes? Wij moeten zelf naar 2 huwelijken dit jaar (maart en mei) en die hebben dat beiden niet gedaan. Wij trouwen op 17/06/2017 en ook diezelfde zaken liggen al vast als bij Severine. Vanaf wanneer neem je eigenlijk contact op met de pastoor? Of huwen jullie niet voor de kerk? Voor de wet mag je het hier pas ten vroegste 6 maanden op voorhand aanvragen.
Spannend zeg, voor jou komt het wel dichtbij nu Sofie. Geniet nog van de voorbereidingen...Hoe lang op voorhand stuur je trouwens Save the date kaartjes? Wij moeten zelf naar 2 huwelijken dit jaar (maart en mei) en die hebben dat beiden niet gedaan.
Wij trouwen op 17/06/2017 en ook diezelfde zaken liggen al vast als bij Severine. Vanaf wanneer neem je eigenlijk contact op met de pastoor? Of huwen jullie niet voor de kerk? Voor de wet mag je het hier pas ten vroegste 6 maanden op voorhand aanvragen.
Oeps ik bedoelde dus dat het erg dichtbij komt voor Anke. Niet goed gelezen.
Wij mogen een jaar op voorhand de wet vastleggen maar ik zal een beetje vroeger gaan voor de zekerheid,we willen daar niet toekomen en dat het al volzet is.Kheb vorig jaar in december geweest en dat was veel te vroeg ze konden het nog niet opschrijven.Wij trouwen niet in de kerk.Groetjes en nog heel veel plezier met de voorbereidingen
Wij hebben onze save the dates iets na onze verloving al gestuurd maar niet naar iedereen, alleen de mensen waarvan we het heel belangrijk vinden dat ze erbij zijn die dag...Wij gaan niet voor de kerk trouwen en de gemeente kon bij ons ook een jaar vooraf vastgelegd worden. We waren iets vroeger, maar dat was geen probleem in een kleine gemeente als Lint :-)