Terug naar overzicht
heyhttp://www.maximscouture.be/ vond ik het beste. Daar heb ik in ieder geval mijn jurk gekocht. Ze hebben verschillende merken en stijlen en zijn heel vriendelijk.Veel succes met de leuke zoektocht!Anke
Jagre op de bisschoppenhoflaan in deurne! Echt GEWELDIG! Zeker doen.. je kan er ook binnen stappen zonder afspraak!!
Zeker niet Jagré.. Eerst heel onvriendelijk omdat ik niet vond wat ik in gedachten had, dan uiteindelijk telefoon gekregen dat ze iets binnen hadden dat perfect bij mij paste, wat uiteindelijk ook zo was.. Dus kleed daar toch gekocht..Maar nu is mijn kleed er nog altijd niet! Ik trouw volgende maand, heb mijn kleed 11 maanden geleden besteld..Ben dan ook helemaal niet tevreden over hun service!
La Tiara, heel vriendelijk en mooie winkel!
Ik ben super tevreden.over jagre... meteen men keuze gevonden.. super vriendelijk tegen me.. en mijn nicht heeft daar ook haar jurk gekocht en deelt dezelfde ervaring als ik
Saphire in de brederodestraat te Antwerpen. Daar heb ik mijn jurk laten maken. Het is geen standaard bruidswinkel met 100 jurken die je kan passen. Ze ontwerpt haar jurken zelf en laat ze vervolgens maken in een atelier in Turkije. Ze heeft maar een 10 jurken in haar winkel hangen, niet meer. Dat zijn dan ook de enige jurken die je kan passen. Maar het is niet zo dat je beperkt bent tot deze jurken. Ik had een heel duidelijk beeld van hoe mijn jurk er moest uitzien. Een kanten zeemeerminmodel met een open rug, lange mouwen en een afneembare sleep. Ik had heel wat foto's meegebracht en vervolgens 3 jurken gepast waarvan ik vond dat ze allen een leuk element hadden. Eentje volledig van kant, een zeemeerminmodel en nog een grote prinsessenjurk met een sweetheart lijfje. Uiteindelijk is het een combinatie geworden van deze drie jurken en zijn er nog extra's aan toegevoegd door de foto's die ik bij had. Er is dus enorm veel mogelijk! Uiteindelijk heb ik hem vorige maand besteld en is al klaar!! Het gaat dus enorm snel! Hij wordt nog een klein beetje aangepast en vervolgens opgestuurd naar België. De eigenares van de winkel is nog heel jong en nog maar net begonnen met haar winkel. Maar ze doet het enorm goed!!! De jurk is echt prachtig geworden!!!
Ik ook goede ervaringen van Jagre in Antwerpen. Ik heb men jurk daar 2 maanden geleden besteld en was heel blij met de service daar. (Ik heb men jurk natuurlijk nog niet ontvangen).
Ik heb mijn kleed gevonden in JPC in Antwerpen. Een hele mooie winkel met verschillende merken. Ze zijn echt eerlijk en super vriendelijk ! Aanrader.
Het bruishuis in Merksem ik ben daar heel tevreden over.