Terug naar overzicht
Hoi,daar nog niks gekocht, maar heb zelf mijn bruidsjurk gekocht bij Youniek bruidsmode in Turnhout. Veel mogelijkheden qua aanpassingen naar eigen stijl en onder de 1000 euro.groetjes
Hoi Annelies,Ik heb mijn kleed bij Victoria's bruidsmode gekocht. Prijs ligt gemiddeld rond 600 euro.Een vriendin kocht eens een kleed bij Anne Sophie en was daar wel tevreden over. Ik ben ook van plan om voor mijn kindjes (al redelijk groot) bij Anne Sophie langs te gaan.Groetjes,Vicky
Mijn getuige heeft haar kleed daar gekocht en is er echt tevreden over! :) ikzelf heb ook een goedkoper tweede kleed gekocht voor onze burgerlijke trouw (is een week vroeger dan de kerk en het feest) en ben hiervoor ook bij de witte galakedij gaan kijken. Heb het uiteindelijk gevonden bij peek&Kloppenburg.
Een vriendin van mij kocht haar trouwkleed in de outlet van La Sposa voor €500 ! Het was een prachtig kleed , Zo heb je ook een kleed dat op maat gemaakt is voor een goeie prijs. Veel succes!
Een beetje een late reactie maar kdacht zet ze er toch maar op...Ik heb mijn trouwkleed daar gekocht en zeer tevreden van.Iedereen vond het prachtig en niemand (behalve mijn man, zussen en mama) weet/heeft gezien dat het zo goedkoop was ;-)Mijn man wist dat ik het daar had gekocht en had er niet al te grote verwachtingen bij maar toen hij het had gezien en we in de auto richting gemeentehuis zaten zei hij dat hij het niet kon geloven dat mijn kleed van daar kwam en niet uit een bruidswinkel. Zeker de moeite dus om eens te gaan kijken. Je moet wel geluk hebben dat er iets naar je zin tussen hangt en het je maat is.Veel succes indien je nog niets gevonden moest hebben!
Nicky, heb je een foto van je trouwkleed?
Ja Annelies, ik kan een foto mailen als je dat wilt?