Terug naar overzicht
Wij hebben Dirk Jacobs. Zelf heb ik hem nog niet meegemaakt maar hij schijnt goed te zijn.
Beste Anne,Ik maak u graag geheel vrijblijvend een offerte.Vriendelijke groetenBart JonkerszaakvoerderJacko Sound bvbainfo@jackosound.be
Beste Anne,
Ik maak u graag geheel vrijblijvend een offerte.
Vriendelijke groeten
Bart Jonkers
zaakvoerder
Jacko Sound bvba
info@jackosound.be
'Goed' is toch zo'n subjectief begrip. Als het grootste deel van de aanwezigen jongeren zijn die op de vetste elektro uit hun dak gaan, dan zitten een paar 60-ers zich te ergeren. Voor de ene goed is voor de andere een ramp. Het ene feest is ook het andere niet. KLJ jongeren of burgerlijke stadsmensen. Ook de steeds weerkerende slogan 'maakt of kraakt' raakt kant nog wal. De DJ is ook geen superman die moet kunnen toveren. Veel hangt af van jullie genodigden en je eigen inzet om het te laten slagen.Het is vooral van belang of het klikt met je DJ om samen te werken, en of hij zich aanpast aan je publiek, om ze er zoveel mogelijk bij te betrekken.
... en de rest ontbrak. Het is aan te raden eens na te vragen in je feestzaal wie ze daar het meest gewoon zijn. Als bepaalde DJ's er regelmatig komen, dan hebben ze toch al een zekere regelmaat. Spreek er verschillende aan, en zoals gesteld, voel of het klikt om samen te werken. Succes!
Dank u voor de reactie's tot nu toe. Een live band klinkt heel mooi maar wij verkiezen toch een dj voor onze avond. Idd Peter daar zijn wij ons ook van bewust dat het een dj zal moeten zijn die van meerdere markten thuis is. Hoewel we nu ook weer geen Connemara en macarena of dergelijke op ons feest willen.
Wij hadden dj Guy, hij draait in het Fonteinhof maar ook in andere zalen en hij is echt geweldig goed.
Een goede dj houdt rekening met wat jullie wensen zijn en tracht ook zo goed als mogelijk in te spelen op wat het publiek wil, zonder jullie als koppel te vergeten... Het belangrijkste is dat jullie tevreden zijn van jullie eigen trouwfeest en dit bereik je door met je DJ op voorhand alles goed door te nemen... Hoor ook zeker eens bij vrienden in de buurt na of zij zo niemand kennen...Succes met de verdere zoektocht en voorbereidingen ;-)