Terug naar overzicht
Hey!! Ik heb gisteren bericht gekregene dat mijn jurk klaar is, ik heb hem laten maken door bruidswinkel Saphire in de brederodestraat te Antwerpen. Het is een Marokkaans meisje die haar jurken zelf ontwerpt en vervolgens laat maken in een atelier in Turkije. Ze heeft maar een aantal jurken in haar winkel staan die je kan passen, slechts een stuk of 10. Maar ze staat voor alles open en er is ook enorm veel mogelijk! Zo had ik een duidelijk beeld van wat voor jurk ik wou hebben. Bij de pasbeurt heb ik 3 jurken gepast waarvan ik vond dat ze alleen een mooi element hadden. Uiteindelijk zijn de 3 jurken samengevoegd tot 1 jurk en heb ik er aan de hand van foto's die ik bij had nog elementen aan toegevoegd. En het resultaat voor zover ik kan zien van de foto's is echt fenomenaal!!! Laat je dus vooral niet afleiden door de enorm drukke en blinkende jurken die ze heeft hangen in haar winkel. Ze doet het volledig zoals jij het wilt! Echt een aanrader en niet duur voor wat je er krijgt!! Hou er rekening mee dat ze nog maar net gestart is op 5/12 en dat ze dus nog geen website heeft ofzo, enkel een Facebookpagina. Maar laat je dit vooral niet tegenhouden! Ik vind haar super!!!
Hoi Sarah,Bedankt. Als je een foto hebt, zou ik het graag eens zien :)
Hey, ik zou er graag willen toevoegen, maar geen idee hoe ik dit moet doen... Jij een idee?
November Styling in Zonhoven
Hoi, oei neen dat weet ik niet.Ik zal je in een privé bericht mijn email sturen, dan kan je het zo eens tonen als je wil.
Is goed hoor! Mij lijkt het niet te lukken om je een privéberichtje te sturen ;)
nee dat lukt mij ook niet haha :D
Oei dat is lastiger! Zo raar dat het niet lukt bij ons beide... Ik zal wat proberen qua toevoegen van foto's. Maar beloof niets ;)
heb je een privéberichtje gestuurd! :)
Ik heb mijn trouwjurk laten ontwerpen en maken op maat bij November Styling (www.novemberstyling.be ). Super tevreden en de moeite om een afspraak te maken!
www.youniekbruidsmode.be super tevreden!!!
ik ben overal gaan zien en heb uiteindelijk gekozen voor Natthida (Antwerpen). Super lieve dame, heel veel keuze (qua stof) en gaf mij het gevoel dat ze mij volledig begreep. Ook niet zo duur in vergelijking met al die bruidswinkels.30 april mag ik voor de eerste keer mijn jurk zien !