Terug naar overzicht
Heb er wel al heel veel goeds van gehoord !Ben er zelf nog nooit geweest , maar ik heb enkel nog maar goede commentaren gehoordIs ook een hele mooie streek om je huwelijksfeest te organiseren Trouw je ook in Geetbets?Raad van de zaal kan ik je wel niet geven , maar ik kan je wel zeggen dat er in geetbets een hele goede kapster is voor bruidskapsels!Moest je dit interesseren kan ik je de contactgegevens doorgeven?
Heb er wel al heel veel goeds van gehoord !
Ben er zelf nog nooit geweest , maar ik heb enkel nog maar goede commentaren gehoord
Is ook een hele mooie streek om je huwelijksfeest te organiseren
Trouw je ook in Geetbets?
Raad van de zaal kan ik je wel niet geven , maar ik kan je wel zeggen dat er in geetbets een hele goede kapster is voor bruidskapsels!
Moest je dit interesseren kan ik je de contactgegevens doorgeven?
Hey Stefanie, wij zijn van Tienen, dus geen trouw in Geetbets :-). Benieuwd naar de kapster ja!
Sadia's hairfactory in de Steenstraat in Geetbets !Echt super kapsters , en make up kan je er ook laten doen ;)Zeker de moeite waard ;) !
Ik ben er geweest voor een trouw. Prachtige locatie... En wat fantastisch was is dat je er kon blijven slapen. Je moest je dus geen zorgen maken om nog terug naar huis te rijden. Zéker een aanrader!
Dag Sindi,Was het een groot gezelschap op de trouw waar je was? We vrezen een beetje dat 130 man te groot is om daar binnen te vieren. Buiten zou geen probleem zijn, maar dan moet je wel zeker zijn van het weer natuurlijk...
Hallo Anne,Is het trouwfeest in Geetbets - Heerlijckyt inmiddels geweest? Wij zijn benieuwd naar jullie ervaring, aangezien wij er eind zomer 2017 gaan trouwen. Hoor graag van je.Rienk