Terug naar overzicht
Ik lees mee :)
Misschien kunnen wij je van dienst zijn?https://www.discovideo.be/diensten/videoreportages / Prijzen en opties onderaan de pagina. Steeds welkom na afspraak,mvg.
Wat is betaalbaar? Aan welk maximum bedrag had je dan gedacht?
Onze fotograaf werkt met zo'n gopro camera. Om de vijf sec wordt een foto getrokken. Zo heb je een soort van video als alles snel na mekaar wordt afgespeeld. Leuk om te zien!
Ik zou niet veel geld uitgeven aan een videograaf hoor. Het is een heel slechte investering. Een trouwfilm bekijk je immers maar een paar maal en daarna gaat hij een kast in en hij komt er niet meer uit. Voor minder dan 350 euro heb je al een GoPro. Dus meer zou ik zeker niet uitgeven.Heb je niemand in je vriendenkring met een recent fototoestel? Hiermee kan je meestal ook filmpjes maken.Echte professionele videografen filmen natuurlijk niet met fototoestellen maar met echte filmcamera’s en die zijn dan natuurlijk duur. Misschien moet je eens langs gaan bij een plaatselijke fotoclub en daar vragen.
@ Stephanie, onze fotoalbum ligt al 40 jaar in de kast, daar wordt niet meer naar gekeken en die ene foto tegen de muur kijk ik ook niet meer naar. Een kennis heeft destijds ons huwelijk gefilmd en alhoewel het een langdradige film is met schuddend en af en toe onscherp beeld wordt deze wel om de zoveel jaar eens bovengehaald, er gaat niets boven jezelf en je familie en vrienden in een bewegend beeld terug te zien en te horen hoe iedereen destijds klonk. Dat is een heel andere beleving dan door een fotoalbum te bladeren.Dat professionele videografen niet met fototoestellen filmen is ook achterhaald, kijk maar eens hoeveel er tegenwoordig een trouw met een dslr filmen en die toestellen filmen nu ook al in 4K.
Dag Anne,Wat is jullie budget ?Mvg,Pascal Garnierwww.huwelijksvideos.be
Als het betaalbaar moet zijn minder dan 3000euro :)
Wat ik niet begrijp is dat hier dikwijls wordt gevraagd voor een goede en goedkope videograaf en als je dan vraagt wat het maximum budget is dat ze er willen aan uitgeven dan wordt het ineens stil.
Beste, Als u een fotograaf en/of videograaf zoekt kan iWedding u helpen. Neem een kijkje op onze website www.iwedding.be Op de portfolio pagina kan u diverse foto en videoreportages bekijken. De prijzen van de fotoreportages staan op deze link:http://www.iwedding.be/huwelijksreportage/fotoreportage ...De prijzen van de videoreportages vinden jullie op de volgende link:http://www.iwedding.be/huwelijksreportage/videoreportag ...Via die link kan je ook volledige huwelijks videoreportages bekijken. Alle reportages worden gefilmd met meerdere camera's tijdens de ceremonies. Vanaf juni 2016 ook met een gestabiliseerde videocamera en drone luchtopnames.Bij boeking van een foto- en videoreportage krijg je 10% korting op de totaalprijs. En tot eind juni gelden nog onze lente aanbiedingen zoals vermeld op de website.Als jullie een aantal demo fotoalbums en/of videoreportages willen bekijken en meer uitleg wensen over onze manier van werken dan ben ik altijd bereid om na afspraak naar jullie thuis adres te komen, of om jullie te ontvangen in onze studio in Maldegem.Mvg,Franciswedding@iwedding.be0499/740298