Terug naar overzicht
Alvast proficiat!!! Ik zou een zwangerschapstrouwkleed kopen! Ik zou dit niet uitstellen, want tegen dat je dan alles opnieuw gepland hebt ben je zoveel maanden/jaren verder
Of je trouw vervroegen? Er lijkt me niets geweldiger dan over een paar weken te kunnen zeggen dat jullie trouwdatum verschoven is, en daarbij de boodschap te geven dat er een kleintje op komst is. In elk geval een dikke proficiat!!
Proficiat Myriam! Ik kan wel geloven dat je nu even in paniek slaat... Ik zou persoonlijk gewoon op je geplande datum trouwen, maar inderdaad wel een aangepast kleed kopen. Tenzij je het niet erg vind om alles uit te stellen, maar je hebt er nu al zoveel tijd in gestoken... Om nu de volledige trouw te vervroegen zal wel heel veel energie en planning vragen... Succes!
Bedankt allemaal. ja probleem is dat mijn kleed ook klaar is. mag er normaal in augustus achter. We denken dat we alles gaan uitstellen. We willen het wel allemaal vervroegen maar weet niet of alles nog vrij is. zoals fotograaf, zaal, kerk ..... Op de dag zelf trouwen is dit niet wat te riskant? Ben 8 maanden zwanger dan.
is inderdaad wel riskant. stel dat je te vroeg bevalt. en je gaat er niet ten volle van kunnen genieten denk ik. zo snel moe en misschien helemaal opgeblazen... maar in elk geval wel proficiat!!!