Nu Online
Momenteel zijn er 848 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking eretafel

20-2-2016 14:14:52
Wie heeft idee om de eretafel rangschikking voor iedereen aanvaardbaar te maken ?
Wij willen dat onze eigen vaders (elk) aan onze zijde zitten. Beide vaders zijn echter gescheiden, vader van de bruid is alleen, moeder van de bruid is alleen, vader van de bruidegom heeft vriendin en (eigen kinderen), moeder van de bruidegom kan wellicht niet deelnemen wegens ernstige ziekte. Wij willen ook de 2 getuigen met partners en eigen broers en zussen.

Karla

Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 1151

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik20-2-2016 15:11:29

Wij hebben één grote eretafel waarbij naast wijzelf, onze getuigen met partner zitten, alsook onze beste vrienden met partner. Mijn broer is één van de getuigen dus zit ook bij ons aan tafel. Dit is een ovalen tafel van 12 personen.

Mijn ouders leven niet meer maar de ouders van mijn verloofde zitten aan een andere tafel met hun broers en zussen. Deze tafel is een ovalen tafel van 15 personen.

De broer van mijn verloofde zit aan nog een andere tafel met familieleden.

Als jullie de ouders bij jullie aan tafel wensen, en de ouders van de bruid zijn elk nog alleen en kunnen nog met elkaar opschieten, kunnen deze perfect naast elkaar zitten. Vader van de bruidegom met vriendin is ook geen probleem. Is de tafel groot genoeg om alle broers en zussen, inclusief stiefbroers en -zussen te zetten?

Karla

Meld misbruik23-2-2016 17:45:52

Beste Kathleen, de ouders zitten nog in echtscheidingsprocedure, geen communicatie dus. De tafel is groot genoeg. Iedereen wil echter n stralend feest !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...