Wij hadden bij Felix Pakhuis een offerte van 25.000 euro.
Viergangendiner voor 140 personen en achteraf nog dessertenbuffet + bruidstaart. Ook een drankenforfait tijdens dansfeest en frietjes als middernachtsnack.
Hier zat echter nog geen decoratie zoals bloemen bij, dus we vonden dat toch wel redelijk duur.
Daarom hebben we dat geschrapt als optie.
Hieronder de (uiteraard puur persoonlijke) redenen waarom we de andere zalen niet hebben genomen:
- E10-hoeve: ligt echt vlak naast de autostrade, dus vond ik niet ideaal
- La Grange: leuke zaal, maar voor ons gezelschap en concept minder geschikt omdat wij onze gasten in twee groepen zouden moeten opdelen (de zaal is namelijk niet supergroot, dus dan zou er een deel van de mensen boven moeten zitten). Maar zeker wel een aanrader voor kleinere gezelschappen of een feest zonder zittend diner!
- Paterspand: zaal op zich is echt heel mooi! Maar ik vond de patio (waar we onze ceremonie zouden geven) niet zo "cosy". Ook de ligging (Turnhout) was iets minder geschikt.
- Flinckheuvel: heel mooie zaal, maar voor ons gezelschap en concept eveneens aan de krappe kant. Zij werken ook liefst met een concept van "walking dinner", waar wijzelf eigenlijk niet zo voor te vinden zijn. Offerte vond ik ook het minst transparant, ik weet graag op voorhand hoeveel het allemaal gaat kosten.
- Kasteel Gestelhof: magnifiek, maar voor ons onbetaalbaar. Voor ons gezelschap zouden wij de grote EN de kleine zaal moeten afhuren, wat in totaal al 8.500 euro kost! En dan heb je nog geen tafels, stoelen, deco, catering, DJ, ...
Bij ons gaat het momenteel tussen Den Eyck in Kasterlee en Hof ten Damme in Kallo! We vinden het heel moeilijk om een keuze te maken, want beide zalen spreken ons echt heel hard aan!