TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brenda
10-9-2016
|
24-2-2016 14:28:42
Het is natuurlijk moeilijk voor te stellen hoe de zaal eruit ziet..
Ons trouwfeest gaat door in Nijlen, zaal Familia. Wij hebben ongeveer een 80 man om te eten en bij het dessertenbuffet zitten we op ongeveer een 155 man in totaal.
Het is inderdaad wel belangrijk bij een feest dat de dansvloer ruim genoeg is. Wij hadden ervoor nog een mooie zaal op het zicht maar vonden dit eveneens te klein..
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
24-2-2016 16:33:13
Mijn inziens is steeds leuker feesten, wanneer net iets te klein is...ipv een grote, kale dansvloer waarvan je schuddende knieën krijgt. Men danst veel dichter bij elkaar, er zit meer ambiance in. Automatisch zal niet iedereen tegelijkertijd op vloer staan en wanneer het iets minder goed gaat met het volk op de vloer, zal dit door de kleinere dansvloer zo niet opvallen. Wanneer het echter warm of mooi weer is,waardoor het op het terras vlakbij buiten beter vertoeven is...denk dat je eerder daar schrik van moet hebben. Eens buiten krijg je ze minder makkelijk terug binnen. mvg
|
|
Nadine
23-7-2016
|
25-2-2016 10:37:39
Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik heb niet zoveel schrik dat de mensen allemaal buiten gaan zitten, de dansers blijven wel binnen En dat probleem stelt zich bij elke locatie wel, denk ik, niet? Ik vraag me gewoon af of 132 vierkante meter voldoende is voor 70 eters + 46 avondgasten en er dan nog dansvloer over is ? (Mischien moet ik deze topic eens van naam veranderen.) Gisteren naar 's Gravenhof in Schilde geweest, mooi, maar dan weer zeer groot... En ik ben beetje verliefd op de omgeving van Hof Van Riemen, denk ik... Pff... dit is een stress / keuze waar ik het heel moeilijk mee heb...
|
|
Wim
|
25-2-2016 17:09:35
Hoi Nadine,
Hof van Riemen is inderdaad een mooie locatie. Het zijn voornamelijk de oudere mensen die af en toe willen zitten, als je een aantal tafels en stoelen voor hun voorziet, lijkt me dat wel haalbaar met die ruimte.
Indien je ook nog op zoek bent naar een dj, ben ik steeds bereid voor een vrijblijvend gesprek.
Info 0498/36.34.56 of mailtje naar wimvdantwerp@hotmail.com
Mvg, DJ WiMiX
|
|
Willy
|
7-4-2016 22:30:39
Dag Nadine,
Hof van Riemen .... mooi. Ondertussen ben ik zo vrij ons even voor te stellen.
De Ras Exclusief Vervoer. Keuze uit verschillende luxueuze wagens. Keuze uit verschillende mogelijkheden en pakketten.
benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be
Mvg, Chantal
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|