Nu Online
Momenteel zijn er 684 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bediening drank op trouwfeest

28-2-2016 13:33:20
Hoi iedereen,

Wij organiseren zoveel mogelijk zelf voor onze trouw en het enige wat ik echt niet vind is een organisatie of bedrijf in West-Vlaanderen waar ik obers kan 'huren' voor de bediening van de drank tijdens het feest. Iemand tips of suggesties voor de regio West-Vlaanderen aub?

Alvast bedankt!

Nele
2-7-2016
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1347

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik29-2-2016 0:24:39

Eventueel es horen of de plaatselijke chiro of scouts dat niet ziet zitten?
(Of toevallig geen familie of vrienden die aan scouts of chiro hangen?)
Vaak vinden ze het wel es leuk om zo hun kas te spijzen.

Nadège
10-9-2016
 Meld misbruik29-2-2016 10:58:03

Mise en Place houdt zich bezig met uitzendkrachten voor in de horeca. Dat zijn studenten die worden opgeleid om op te dienen op evenementen. Ik weet niet of zij ook privéfeesten doen of enkel voor bedrijven...
Maar je kan het altijd eens vragen toch?
Succes!

Tien
11-6-2016
 Meld misbruik19-3-2016 12:40:22

Dag Nele

Wij trouwen een weekje later met als bediening op ons feest 4 leden van de scouts onder begeleiding van twee kennissen met ervaring in de horeca!

Succes!

Tien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...