Terug naar overzicht
hei Max,Ik heb voor onze trouw in juni een resem aan vaasjes gekocht, als je me uw email bezorgt wil ik gerust is wat foto's zenden van onze vaasjes. Ik heb 3 doorzichtige vaasjes en dan 2 kleuren blauw. als je interesse hebt laat je maar weten. Virginie
hoi, je mag sturen naar maxine.lws@gmail.com
Hi Max, ik stuur jou zo meteen een mailtje! Wij trouwen volgende week en hebben alles zelf gekocht qua decoratie! Groetjes, Liselot
Hey. Ik trouw op 6 mei en ben nu volop bezig met onze decoratie. Ik ben een 70-tal Weck inmaakbokalen aan het versieren (oud roze verf, roze verf, jutte lint, touwen,...) Het ziet er allemaal heel romantisch uit. Als je geïnteresseerd bent mag je een mailtje sturen naar elkeholsteens@hotmail.comVeel succes nog!
Misschien eens gaan zien bij de Action, hebben ze ook heel leuke spulletjes en helemaal niet duur :)
Dag Max, heb jij mijn mailtje ontvangen? Wij hebben dit weekend ons feest gehad, was echt heel fijn en veel complimenten ontvangen. Mail me gerust (terug) op lizzie_lot@hotmail.com mocht je vragen hebben!