TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liselot
12-3-2016
|
2-3-2016 11:06:03
Ik volgende week dus een maart-bruidje! Nu begin ik ook echt stress te krijgen (sinds deze zondag) maar ik vermoed dat alles onder controle is. Ringen, kleed, zaal, muziek, eten en drinken: OK! Al de rest is optioneel (maak ik mezelf steeds wijs ;-)) en 't is nooit voor iedereen 100% goed (mijn mantra voor deze laatste week). Mocht jij zelf een chelist hebben,.... shoot! Veel succes ermee! Liselot
|
|
Anke
23-4-2016
|
2-3-2016 13:18:35
Hey Liselot, Voor jou begint het zeker te korten dan Dat probeer ik mezelf ook altijd te zeggen...de belangrijke dingen zijn in orde, de rest is lekker meegenomen. Bij ons is geregeld: zaal, eten en drinken, fotograaf, dj, kleed bruid, kostuum bruidegom, accesoires, proefkapsel en visagie is gebeurd, uitnodigingen zijn verstuurd, ringen, afspraken voor de viering gemaakt, huwelijksreis is geboekt en betaald... Nu is het vooral nog wat knutselen aan de versiering en bedankjes etc. En mijn bruidsboeket regelen. Wel spannend allemaal Geniet in ieder geval van jullie dag en probeer nog een paar dagen stressloos door het leven te gaan, denk aan je mantra Grtjs Anke
|
|
stacey
9-4-2016
|
3-3-2016 17:35:24
hoi,
Wij trouwen op 9 april. En heb het gevoel dat ik nog super veel moet doen. Wat is er geregeld uhm Kleed + schoenen ( er moeten wel nog aanpassing gedaan zijn) kostuum nog geen schoenen kostuum voor de suite feestzaal + al gaan proeven Fotograaf Kapsel proef gehad uitnodiging zijn de deur uit. Dj en klank en licht is geregeld Ceremonie meester Bloemen bijna geregeld Stadhuis Kerk nog wat aanpassing aan het misboekje bruidsmeisjes zijn gekleed ringen voorschot betaald make up moet ik nog op try out
Maar toch nog zoveel te doen
Groetjes stacey
|
|
Debbie
23-4-2016
|
3-3-2016 21:38:42
Hey Anke,
Wij trouwen op dezelfde dag π, hier is trouwens nog iemand dat ook die dag trouwt. Dus we zijn al met 3 koppels om te duimen voor goed weer.
Dus ik heb al: Zaal, Dj, vervoer, uitnodigingen al effe weg, ceremonie (enkel tekst nog voor elkaar schrijven), kapper en make-up proef op 24/03 samen met jurk (dan zie ik het eens in het geheel), fotograaf, alle kledij, behalve schoenen bruidegom en kindjes. Openingsdans zijn we volop mee bezig in ons living π, maar wel wat schrik of dat allemaal gaat lukken met mijn kleed... En voor de rest ben ik bezig met het knutselen van mijn tafelversiering en voor op de ceremonie.
Ik denk dat ik geen cadeautjes ga geven voor de gasten, is dat raar? Mijn ervaring is dat meer dan den helft dat vergeet...
Ze spreken altijd van veel werk, maar ik heb dat gevoel nog altijd niet...
|
|
Anke
23-4-2016
|
7-3-2016 9:30:35
@ Stacey: Lijkt er toch op dat het meeste geregeld is... wat moet je allemaal nog doen dan? Probeer een to-do lijst op te stellen en stap per stap af te vinken. Zo doe ik het ook . @ Debbie: Super! Leuk dat je samen met iemand kan aftellen é . Nu idd maar hopen op goed weer... Waar is jullie feest? Zoals ik het lees, zitten wij zowat op dezelfde lijn qua voorbereidingen. Wrm heb je schrik voor je openingsdans met je kleed? Qua werk valt het idd wel mee, als je goed georganiseerd bent. Nu moet ik wel zeggen dat de laatste weken de hevigste zijn. Nu begint alles echt vorm te krijgen en krijg je met veel details te maken é... Ivm bedankjes, wij hebben hier eigenlijk niet over getwijfeld. Maar het is helemaal niet raar om dat niet te doen, is gewoon een keuze dat je maakt. Ik vind het zelf wel leuk om iets te krijgen op een trouwfeest, zolang het maar iets bruikbaars is . Grtjs Anke
|
|
Debbie
23-4-2016
|
7-3-2016 14:42:13
Ons feest is in de Kaai 17 in Aalst. Bij jullie? God ja laat ons zeggen da we er iets speciaal hebben ingestopt in onze openingsdans en ik niet weet of het zal lukken, we zien wel π.
Ja voor de cadeautjes begin ik wa te twijfelen, ik heb super mooie doosjes gevonden op alie expres, maar geen idee wat ik erin kan stoppen. Ik dacht zo een fortune cookie maar is mss wa onnozel... Als je nen tip hebt, altijd welkom eh π
|
|
|
Debbie
23-4-2016
|
7-3-2016 22:12:30
Oh super! Heb je een website? Ik heb gedacht aan zo van die fortune cookies π
|
|
Anke
23-4-2016
|
8-3-2016 9:02:43
Hey meiden! @ Debbie: ons feest is in het Hof ter Zielbeek in Ruisbroek. Ooh spannend, nu ben ik wel benieuwd . Achja als het niet lukt, heb je ineens weer een grappig momentje dat jullie nooit meer vergeten... @ Stacey: haha i know the feeling! Je moet maar denken dat het belangrijkste geregeld is, jullie zijn aangekleed, stadhuis en kerk is in orde en je gasten hebben een dansvloer/eten/drank en muziek...al de rest is mooi meegenomen. Ooh spannend ! Die van mij is 2 april. Ik heb het ook moeilijk om iets uit handen te geven dus voor mij is die vrijgezellen een marteling. Laten we er maar vanuit gaan dat onze zus/vriendinnen ons goed genoeg kennen om iets leuk in elkaar te steken é. Trouwens wat jij doet in bijberoep is mijn droom . En ik geniet er idd wel van als ik eerlijk moet zijn . Voor bedankjes: Goh je kan echt alles in een doosje stoppen é, fortune cookies zijn leuk, doopsuiker wordt ook dikwijls gedaan, iets van chocolade, macarons, hartjessnoep, muntjes, merci chocolade, ... Wij hebben iets gekozen dat typisch "ons" is en zo zijn we bij drank gekomen. Mijn toekomstige drinkt wel eens graag een rhum cola dus voor de mannen hebben we kleine flesjes rhum voorzien. Ik ben dan weer verzot op chocolade dus ik heb voor de vrouwen potjes met daarin chocopoeder, chocoladeparels en mini-marshmellows. Mooi lintje en kaartje eraan en klaar . Andere leuke dingen die ik gezien heb (en sommige echt goedkoop) zijn - zakjes mais of popcorn met de tekst "thx for popping by" - zakjes met bloemzaadjes (mss vergeet me nietjes?) met de tekst "let our love grow" - vuurwerkstokjes - katerwater (flesje water met pijnstiller aan) Als je een beetje creatief bent, kan je de kosten echt wel drukken en heb je toch iets leuk om te geven... Veel succes beide! Grtjs Anke
|
|
Liselot
12-3-2016
|
15-3-2016 16:29:48
Om jullie gerust te stellen... onze dag was super! Wij zijn woensdag getrouwd en de zaterdag was het feest. Ik las vandaag een artikel op de blog van Vogue (via de facebook van I Do I Do) en daarin staan de 9 meest gemaakte fouten volgens wedding planners. Ik herkende mezelf heel hard in die tekst dus het lezen waard. Ik heb geprobeerd om de basis zelf te controleren en alles op me af te laten komen. En het was gewoonweg geweldig en heb enorm genoten. Misschien nog een leuke "tip" nu alles achter de rug is? Wij hebben een Facebook gehieme groep gemaakt waarin we allerlei zaken postten, zowel tijdens de voorbereidingen als tussen de 2 feesten in, dat was echt leuk! Zeker nu de dagen nadien! We hebben daarin ook nog een plannetje gepost de dag van het feest enz enz. Als bedanking had ik snoepzakjes (bruine craftpapier) met witte en roze spekken en een subito lotje. Dat komt goedkoper uit dat achteraf nog een kaartje op te sturen. De dag zelf ben ik zelf met een 3-tal vriendinnen de zaal gaan "aankleden". Dat was ook echt gezellig. Ik ben er om de een of de andere reden in geslaagd om zeer rustig te zijn heel de periode en heb er daardoor enorm van genoten! Probeer dat echt te doen!!! Veel plezier, ik ga dit forum verlaten en wens jullie veel succes! Liselot
|
|
Anke
23-4-2016
|
16-3-2016 8:26:17
Hey Liselot, Superleuk nieuws! Blij dat je er zo van genoten hebt en zo rustig bent gebleven . Leuke tip van de facebook-groep. Wij hebben een hashtag gecrëeerd op facebook en instagram. Daar posten we nu ook af en toe teasers . Ik zal het artikel eens opsnorren... Nog heel veel geluk als kersverse man en vrouw en mss tot nog eens é. Grtjs
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|