Terug naar overzicht
Hallo allemaal!
Wij zijn op zoek naar een leuk - niet te lang en niet te moeilijk - maar mooi gedicht over de liefde, het samenzijn, ... dat een van onze bruidskindjes (8j) kan voorlezen.
Iemand ideetjes?
Alvast super bedankt!
Ann
Wij lieten dit gedichtje lezen door ons bruidskindje (toen 8 jaar): KortNiet langer daneen ademtocht,lang is dat niet,kijk maar,ik deed het weer,zo lang al hou ik van je,en dan niet zomaar even,nee,de hele tijd als nu,en nu,en verder nog,denk ik,mijn hele leven.- Bart Moeyaert -
Hey Katrien, Dankjewel! Heb je dit gewoon uit een gedichtenbundel van Bart Moeyaert gehaald? Of heeft hij er eentje speciaal over liefde? Bedankt!
Hey Katrien,
Dankjewel!
Heb je dit gewoon uit een gedichtenbundel van Bart Moeyaert gehaald? Of heeft hij er eentje speciaal over liefde?
Bedankt!
Ik ben op internet beginnen zoeken en had na enkele dagen een selectie van enkele "kanshebbers". Oa nog van Bart Moeyaert, maar ook van andere dichters/schrijvers. Wij hebben dan gekeken welk het best leesbaar was door een jong meisje, want dit is niet met alle gedichten evident. Veel succes!!!
Kijk ook eens op http://www.misboekjemaken.be/kinderen en op die facebookpagina, daar heb ik er al zien langskomen!