Terug naar overzicht
Met nog 150 dagen op de teller en het bericht dat onze feestzaal failliet is begint de paniek toe te slaan! We hadden al een voorschot van 1500 euro betaald dat we waarschijnlijk wel kwijt zullen zijn en de curator of contactpersoon reageert niet op onze mails.Het probleem is ook dat een groot aantal gasten en hotel geboekt heeft en dat we dus niet zomaar een andere zaal kunnen nemen. Heeft iemand tips of in een gelijkaardige situatie gezeten?
Alvast bedankt!
Oh nee! Dit klinkt als iets uit een nachtmerrie. Ik had eens gehoord van een bevriend koppel die het voorhadden dat de zaal toen uiteindelijk werd overgenomen door een andere uitbater met alle lopende contracten erbij. Ik hoop dat bij jullie zoiets misschien ook nog gebeurd, maar als ze ook al niet antwoorden is het natuurlijk lastiger.
Hallo, Wat jammer te horen. In welke regio was jullie feestzaal?Een optie is om een grote tent te huren en via een weddingplanner te kijken waar je in de regio de tent kan plaatsen, met voldoende parking nabij, en beroep te doen op catering. Groeten,Angela
Hallo,
Wat jammer te horen.
In welke regio was jullie feestzaal?
Een optie is om een grote tent te huren en via een weddingplanner te kijken waar je in de regio de tent kan plaatsen, met voldoende parking nabij, en beroep te doen op catering.
Groeten,
Angela
Wij hadden het kasteel van Brasschaat gereserveerd. Wij hopen ook op een overname. Helaas lopen we overal op een muur waardoor we geen enkel idee hebben waar we staan. We hebben even nagedacht over een tent maar dat is duurder dan een zaal dus dat idee is afgevoerd.
Amai de nachtmerrie voor ieder koppel dat op het punt staat om te huwen!!Hopelijk krijgen jullie het nog geregeld om het toch daar te laten doorgaan of een nieuwe zaal te vinden :-(
O man! Horror! Ik had ervan gehoord dat ze failliet zijn. Er zijn nog veel mensen op zoek naar een vervangzaal, velen zijn naar het Hof van Nazareth in Lier gegaan en hebben hun dag naar vrijdags verplaatst. Maar dat is natuurlijk niet echt in de buurt van Brasschaat en je trouwdag veranderen is ook niet evident. O, ik vind het zo erg voor jullie
Misschien is het sgraevenhof in schilde een oplossing?
Hoi Catherine,Heb net vernomen dat de mensen achter "De Jachthoorn Kontich" het kasteel hebben overgenomen. Zij zijn vroeger als eens uitbater geweest en gaan nu de aktiviteiten verderzetten.Hopelijk komt het voor jullie in orde nu en kunnen jullie trouwen op die droomlocatie.Mvg,DJ WiMiX
Dag Wim,Ik heb dit nieuws gisteren inderdaad bevestigd gekregen. Wat een ongelooflijke opluchting!Bedankt :)
Dag Wim,
Ik heb dit nieuws gisteren inderdaad bevestigd gekregen. Wat een ongelooflijke opluchting!
Bedankt :)
Amai dat is goed nieuws!! Gelukkig maar, zal wel een hele opluchting zijn!
Amaai gelukkig goed nieuws voor jullie en wijzelf zijn ook al naar een trouwfeest geweest in de Jachthoorn en dat was zeer goed. Mijn vriendin gaat trouwen in Feestzaal Keysershof in Sinaai en die zaak staat ook over te nemen, dus misschien hebben die ook nog problemen.
Hallo, Wij doen ons trouwfeest in zaal Lux met Fine Fleur Catering. Alles verloopt top dus ik raad je deze zeker aan. Al een tasting gehad en het was fenomenaal lekker!groetjes en veel succes!
Inderdaad, de zaal is overgenomen. Maar alles is nog volop bezig en nog niet afgerond.Ik heb vandaag een gesprek met de overnemer, mss heb je graag dat ik je iets laat weten?
Inderdaad, de zaal is overgenomen. Maar alles is nog volop bezig en nog niet afgerond.
Ik heb vandaag een gesprek met de overnemer, mss heb je graag dat ik je iets laat weten?
Ik lees het nu pas, wat een opluchting voor jullie!Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!
Ondanks het feit dat overal vermeld wordt dat de zaal is overgenomen hebben wij nog steeds geen enkel nieuws. Ook mijn telefoontjes en mails blijven volledig onbeantwoord. Zoveel stress!