Nu Online
Momenteel zijn er 822 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer grootouders

1-3-2016 22:37:00
Hi,

Ik en mijn vriend zijn nog maar pas verloofd dus we zijn nog wat aan het rond kijken voor inspiratie maar mijn enigste zorg is dat we op zoek zijn naar vervoer voor mijn grootouders, die zelf geen auto meer hebben en er niet genoeg plaats beschikbaar is in de andere auto's dus vroegen wij af om iemand een bepaald bedrijf weet voor het verhuur van wagens, die mijn grootouders zou willen halen en naar stadhuis brengt en daarna naar de feest zelf en daarna terug naar huis brengt ( het is wel ongeveer een uur rijden van bij hun tot bij ons).

Jessica
1-7-2017
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1110

Kathleen
13-8-2016
 Meld misbruik2-3-2016 7:32:19

Waarom doe je hen geen overnachting in een nabijgelegen hotel cadeau? Op die manier wordt al een rit 's nachts uitgespaard en kunnen ze de dag nadien misschien door een familielid naar huis worden gebracht.

Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik2-3-2016 20:32:10

Het zou een oplossing zijn maar ze zijn slecht ter been en hebben dus redelijk veel hulp nodig...

Jessie
4-6-2016
 Meld misbruik3-3-2016 19:43:04

Kunnen ze geen beroep doen op vervoer van de mutualiteit? Een soort taxi?

Jessica
1-7-2017
 Meld misbruik3-3-2016 22:27:05

ja inderdaad daar heb ik nog niet aan gedacht...daar zou ik eens voor rond moeten horen... alvast bedankt

tanja
28-5-2016
 Meld misbruik5-3-2016 21:44:16

Wij hebben daar een minder mobiele taxi voor gereserveerd. .. opgelost...

Willy

Meld misbruik7-4-2016 22:18:08

Dag Jessica,

Graag stel ik ons even voor.

De Ras Exclusief Vervoer.
Keuze uit verschillende luxueuze wagens.
Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.

Wij beschikken ook over wagens voor minder mobiel vervoer, indien dit echt zou nodig zijn. Voor meer vrijblijvende info hieromtrent neem gerust contact op met info@deras.be

Benieuwd naar meer? Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be

Met vriendelijke groeten,
Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...