Terug naar overzicht
Wij trouwen in augustus. Panty's zie ik echt niet zitten dan hoor.
Ik trouw in oktober en ga geen panty's dragen! Vind dat niet comfortabel. Trouwens, onder een lang kleed vind ik dat ook echt niet nodig en is dat zelfs meer dan warm genoeg.GrtjsVéro
Ik trouw in juni en zou zelf liever ook geen aandoen, idd een lang kleed dus valt volgens mij niet op voor anderen als je er aan hebt of niet, maar enkelen uit mijn omgeving vinden het not done om geen kousen te dragen.
Wij trouwen in oktober en ik ga wel panty's dragen.
Getrouwd in mei, ik had geen panty's aan. Het was geen supergoed weer die dag, maar ik heb geen moment kou gehad (terwijl ik normaal wel een koukleum ben). Ik had ook niets van vestje/sjaal/...
Ik ga wel panty's aandoen.. puur praktisch en zelfs tegen de warmte ;)Dan plakken je benen zo niet tegen elkaar vind ik. EN mijn schoenen zitten van een pak beter met panty's ;) Wat je zelf het comfortabelste vind denk ik dan
Wij trouwen begin oktober en ik denk toch ook om panty's te dragen. Dit omdat mijn schoenen dan veel beter zitten!
Ik weet het zelf ook nog niet goed. Ik denk dat ik ze gewoon klaar leg en even kijk wat het weer die dag in petto heeft...