Terug naar overzicht
Zes maanden ??? zoiets kan toch echt niet. Ik vind zes weken al extreem lang. Ik zou eens beginnen onderhandelen over de prijs.
Zes maanden lijkt me extreem lang.Wij hanteren een wachttijd van één maand, in het hoogseizoen, met soms 4 huwelijken per weekend, kan dat al eens oplopen tot 8 weken, maar dat is echt een maximum.IsabelleCedric Alexandre Photography
Ja wij vonden het ook echt niet fijn. Hebben ook super vaak gemaild en gebeld zonder dat we hem konden bereiken... Gelukkig hebben we nu de foto's en zijn ze ook goed. Had graag ook een album laten maken, maar we durven niet aangezien we zo lang hebben moeten wachten...
Dat het langer duurt dan verwacht zou ik nog kunnen accepteren als het resultaat goed is, maar dat hij niet reageert op mails of telefoons en afspraken vergeet is niet professioneel. Welke uitleg had hij toen de foto's geleverd werden? Als ik dit wist van een fotograaf zou ik er ook niet mee in zee gaan.
iWedding is invoerder van de PhotoshopDigital albums voor België en verdeler van de Graphistudio fotoalbums. U kan contact opnemen via wedding@iwedding.be of 0499/740298. Ik kan u vrijblijvend een voorstel doen voor een digitaal gedrukt fotoalbum. U kan de fotoalbums al eens bekijken op www.photoshopdigital.be en op www.graphistudio.com Vereiste is wel dat u de foto's in hoge resolutie heeft ontvangen van uw fotograaf. De opmaak van het album gebeurt in samenspraak met de klant.