Terug naar overzicht
Hallo,Al gehoord bij de officiële garages? Bij Land rover Asse vehuren ze wagens voor o.a. huwelijken. Er moet dan wel zelf gereden worden. Of bij clubs zoals lrocb (hebben forum waarop u het kan vragen), x-rover, 4x4 Antwerp, ...Groetjes Nicky
Beste wijd hebben een witte range rover evoque ter beschikking
Voor het verhuur van wagens is het verplicht van over de juiste vergunningen te beschikken een ceremonie vergunning en taxi vergunning.Een Vereeniging mag geen bezoldigt vervoer doen anders doen ze aan zwart werk. En zeken niet met een 0 plaat .De wagen van de garage zijn niet in orde ,om de zes maand gekeurd, vergunning ,medische schifting enz
Beste Appelen, bedankt voor de informatie.Als mensen dit vrijwillig doen is er toch geen sprake van zwartwerk? Ik bedoelde dan ook dat men kan informeren bij de leden van deze clubs en niet dat de vereniging dit vervoer doet.Bij de garage die ik vernoemde staat het op hun website dus ik vermoed dat ze dan wel in orde zullen zijn.
Dag Jelle,Wij kunnen geen Range Rover aanbieden maar wel andere luxueuze wagens.Neem gerust een kijkje op www.derasexclusief.be Met vriendelijke groeten,Chantal