Terug naar overzicht
Cindy,We zijn zelf huwelijksfotografen, maar bovenal zijn we een verliefd, getrouwd stel die onze job met passie doen.En het verliefde, getrouwde stel dat we zijn, hebben vele jaren terug ons huwelijksfeest gehouden in het Posthof in Vissenaken.Sindsdien ook al een aantal keer daar terug gegaan als fotograaf om àndere verliefde, pasgetrouwde stelletjes te fotograferen :-)Steeds zeer tevreden geweest over deze zaal. Prachtige ligging (om foto's te nemen alleen al geweldig), lekker eten, zeer gedienstig personeel (geen vraag is teveel), interessante prijs...Ik kan hen alleen maar aanraden!Nog veel succes samen!IsabelleCedric Alexandre Photography
Meermaals dj moeten spelen in het lindenhof in baal.Qua eten en zeer eerlijke keuken. Ik heb daar nooit iemand horen klagen, iedereen vond het steeds zeer lekker/verzorgd.Maar zoals steeds is het moeilijk vergelijken tussen verschillende feesten, zalen, menu's als je geen idee van budget hebt ...
hof te rhode in diest?
We zijn gisteren gaan lunchen in het Lindenhof te Baal. Ik vond het echt niet lekker. Het warme buffet was zeker niet kwalitatief. Conclusie was echt teleurstellend.
In 2010 getrouwd in lindenhof, het was super, alles verzorgd, wel traag met de drank (veel studenten) en weinig dessert in het buffet, mooie tuin om leuke foto's te maken, en veel speelplezier voor de kindjes. Wel pas na 4 jaar!!!! de rekening gekregen (tegenvaller) veel mensen zeggen nu nog dat het het mooiste feest was waar ze ooit naartoe zijn gegaan.
We hebben uiteindelijk gekozen voor de Waterhoek in Geetbets. Heel mooie locatie en ik kan er niets dan goed over terugvinden!
Dag Cindy,We gaan ook voor de waterhoek in Geetbets en dit op 02/09/2017.Ook nog niets slecht over gehoord. Al heel veel positieve reacties van kennissen die daar al naar een trouwfeest geweest zijn.Zelf hadden we daar ook meteen een goed gevoel. Mooie locaties voor foto's ook en we gaan ook daar onze ceremonie doen.