TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tinne
6-8-2016
|
11-3-2016 23:50:02
Onze ringen komen trouwens van Anneleen Eyckmans uit Haacht!, super vrouw!
|
|
Brenda
10-9-2016
|
12-3-2016 9:42:58
Super!!
Wij gaan vandaag eens een kijkje nemen voor de ringen! Ik ben echt benieuwd wat onze uiteindelijke keuze gaat worden.. We zijn al bij Wim Meeussen, Gerda de Vrij en Nico Taeymans in Antwerpen geweest. Deze laatste hebben we niet meteen onze goesting gevonden. Ze waren wel zeer vriendelijk en wisten meteen welke richting we uit willen gaan dus hebben ze ons ook doorverwezen naar Wim en Gerda. Zij hebben elks mooie ringen! Maar we gaan toch nog eerst vandaag een kijkje nemen bij Diana Pacholski in Hasselt. Ikzelf wil een witgouden en mijn aanstaande man, gaan een gewone uit titanium of paladium nemen, aangezien hij deze niet mag dragen tijdens zijn jobuitoefening.
Waar hebben jullie, jullie kaars besteld?
Voor bloemen moet ik ook eens een kijkje gaan nemen maar ik weet niet wanneer dit het beste is om te doen..
|
|
tinne
6-8-2016
|
12-3-2016 9:59:12
hey Brenda,
Ik koos voor roos goud om dat dit vele beter staat bij mijn huiskleur :) wou ook eerst wit goud. Anneleen is echt een hele lieve goudsmit en voelde ons meteen goed aan. Ze kent haar vak echt wel!! Mijn verloofde heeft ook voor zilver gekozen omdat hij hem niet mag dragen voor de veiligheid op zijn werk. Hij gaat voor een tatoo op zijn ringvinger :D
De kaars komt van lichtbries, heb deze online bij hun besteld. Maar ze hebben ook een winkel. Ben echt super super tevreden, heel klantvriendelijk, oog voor kwaliteit en heel goed verpakt voor vezending.
Ik ben ook vroeg voor de bloemen. Maar vraag al eens via mail bij verschillende bloemisten de prijs voor een bruidsboeket, ik verschoot enorm! Sommige vragen wel 120 euro voor een eenvoudig bruidsboeket!!
Veel succes en plezier nog met het plannen! Grtjs
|
|
Jessie
4-6-2016
|
12-3-2016 22:53:20
Hoi,
Wat een leuk idee van dat boekje! Hoe heb je dat aangepakt? Heb je dan foto's van jullie genomen?
|
|
tinne
6-8-2016
|
13-3-2016 9:24:23
hey
Ja ik heb fotos van doorheen de jaren gebruikt. En daar dan enkele teksten bijgeschreven. Bijvoorbeeld: een foto waar we beide de slappe lach hebben, tekst: omdat jij me altijd aan het lachen brengt. Vb2 foto met zijn petekindje: tekst: jij de beste papa zal zijn voor onze kindjes. Enzo verder...
Vooraan op het foto-album heb ik dan geschreven, 101 redenen waarom ik met je wil trouwen...
Je kan zo'n fotoalbum op verschillende sites maken, Hema, smartphoto,... En kiest dan zelf het formaat.
Groetjes
|
|
Jessie
4-6-2016
|
13-3-2016 10:45:15
Echt een leuk idee, maar niet makkelijk om te maken als hij altijd thuis is :)
|
|
Brenda
10-9-2016
|
13-3-2016 13:08:50
Wij hebben ook gekozen :-) Gisteren prachtig ontwerp op maat gemaakt. Echt tof om een afspraak te maken bij Diane Pacholski. Tijdens een gemoedelijke sfeer wordt er eerst kennis gemaakt. We mogen beide boeken doorbladeren en kaartjes tussenstukken welke ringen die we mooi vinden. Nadien de boeken wisselen met elkaar en waar er 2 kaartjes tussensteekt, weten we dat we ze beide mooi vinden.
Ondertussen is zij op basis van onze keuze een ontwerp aan het uittekenen.
Het was zo mooi en zo uniek!
Een echte aanrader!
|
|
tinne
6-8-2016
|
13-3-2016 19:20:46
dag Brenda,
Fijn dat het zo meeviel. Echt een leuke ervaring om samen te delen :) !!
Jessie, mijn aanstaande zat naast mij :p maar had niets door aangezien ik het op de tablet heb gemaakt en hij met vrienden voetbal keek ;) .
|
|
Jessie
4-6-2016
|
13-3-2016 22:38:30
Goed idee. Lang aan bezig geweest?
|
|
tinne
6-8-2016
|
14-3-2016 9:54:12
Paar uurtjes :)
|
|
Katrien
23-5-2015
|
14-3-2016 12:03:52
Tinne, heb je enkel een altaarstuk nodig voor in de kerk? Wij moesten wat meer bloemen voorzien. Ook nog klein bloemstukje voor bij het mariabeeld en waar de hosties liggen + iets rond de paaskaars. Best even checken, want als daar geen bloemen staan, of hele andere bloemen dan die jij voorziet, zou het maar vreemd zijn denk ik :-).
|
|
tinne
6-8-2016
|
14-3-2016 19:31:36
nee wij hebben geen richtlijnen gekregen ivm versiering. Denk dat we zelf niet verplicht zijn om iets te versieren. Maar moet toch wel wat romantisch zijn he. Koppel dat we kenden had niks versierd...
Wij doen een altaarstukje en bloemen aan de stoelen.
|
|
Faye
7-7-2017
|
15-3-2016 9:40:51
Wat leuk om jullie voorbereidingen te lezen 😊 Wij trouwen pas volgende zomer, maar ik ben nu al hier en daar wat dingen aan het opzoeken en kopen... Ik weet niet wat realistisch is wat betreft budget voor ringen.. Wat zullen die van jullie kosten als ik zo vrij mag zijn? Ik ben altid bangdat zilver niet goed genoeg zal zijn.. Mijn verlovingsring is zilver en is al helemaal verbogen omdat ik die dagelijks draag... Voor mijn trouwring lijkt me dat niet echt leuk...
|
|
tinne
6-8-2016
|
15-3-2016 10:15:27
Is altijd moeilijk in te schatten wat alles kost :) . Ben zelf al 2 jaar bezig met de kleine voorbereidingen ;) . Als je zelf veel kan maken denk ik dat je wel wat kan besparen!!
Voor onze uitnodiging hadden wij bij vistaprint bedrukte kaarten besteld (maar 1 kant bedrukt) . Was niet zo duur. Dan geb ik een kaart ontworpen door een foto van ons 2 en onze namen + mr & mrs te spiegelen op de pc. Dan enkel het profiel van de foto gebruikt en alles uitgesneden (ecru papier), dit dan in 2 gevouwen op zwart papier (ook in 2) geplakt (de 2 achterzijde) . En binnenin de bedrukte uitnodiging geplakt. Als je het een beetje snapt :) moeilijk om zo uit te leggen. Veel werk maar leuk als je op tijd begint :) . Ook de bedankjes zelf met aanstaande gemaakt en de misboekjes, en de bloemstukjes voor aan kerstoelen doen we ook zelf.
Mijn ring kost net geen 1000, maar is met saffier en 4 diamantjes in 14 k roos goud. Zijn ring 120 in zilver er gegraveerd. Mijn verlovingsring is ook van zilver en nog steeds heel mooi, werk ook dagelijks met mijn handen. Denk dat dat mischien van de dikte afhangt.
Mijn jurk heb ik 2 de hands gevonden en is echt prachtig!! Het geld dat we hiermee uitspaarde geven we nu aan mijn ring :) .
Veel plezier nog! Groetjes
|
|
Brenda
10-9-2016
|
16-3-2016 23:00:47
Onze ringen samen kosten 1500 euro. Mijne van wit goud, die van hem uit palladium. Palladium zou sterker zijn dan zilver maar ze kunnen inderdaad zilveren ringen zo hard maken als ze willen door andere metalen toe te voegen.
Door oud goud en diamanten te recupereren van mijn oude ringen ligt de prijs nu wel lager ;-)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|