Terug naar overzicht
Ik ken misschien wel iemand die kapster aan huis is in bijberoep. Maar zij werkt ook in de nacht dus hangt er vanaf hoe laat je dan zou trouwen?
Hey Vicky, ik wil je gerust uit de nood helpen. Ik ben die dag nog vrij. Ik kom aan huis. Er is momenteel een promo op de combi haar en makeup aan 150€ , voor je dochtertje is het 20€. Voor de verplaatsing vraag ik 20€. Laat me gerust iets weten. Groetjes Ellen Van Neste www.pinkorange.be 0476/952466
HalloBedankt voor jullie reacties.Vanmorgen heb ik een bericht gekregen dat alles nog zou doorgaan.. Aangezien ik een voorschot betaald heb op de proef ga ik die wel nog laten doen door haar.Ze zou mij opnieuw contacteren voor eind deze week voor concreet af te spreken.Als ik haar nog niet heb gehoord boek ik iemand anders.Ellen, bedankt voor je offerte. Ik hou ze zeker en vast in mijn achterhoofd.. Doordat ik een voorschot heb betaald, en ze blijkbaar een reden had dat ze niet bereikbaar was, wil ik ze toch nog 1 kans geven.. Mogelijk hoor je toch nog van me
Hey Vicky, Dank voor je berichtje. Blij te horen dat alles nog doorgaat. Hopelijk voor jou gebeurt het dan niet nog een keer, toch zeker niet op je trouwdag zelf. Ik heb onlangs nog zo een verhaal gehoord, voorschot betaald en op de trouwdag zelf kwam niemand opdagen, verschrikkelijk! Je mag steeds bellen, als ik dan nog vrij ben, help ik je graag uit de nood. Groetjes