Terug naar overzicht
Ik wou ook eerst een tent zetten in de tuin van mijn ouders. We zijn toch maar van dat idee afgestapt omdat er wel veel bij komt kijken: toiletten voorzien, als het regent kan het ook wel eens een modderboeltje worden, er moet voldoende elektriciteit vanachter in de tuin liggen (dat ws bij ons zo omdat daar de grootste open plek is),.. Qua budget denk ik dat je ook al snel aan een serieus bedrag zit, om het echt goedkoop te houden denk ik niet dat t de beste optie is. Hangt er natuurlijk van af wat je wil doen en hoe ver je wil gaan qua aankleding etc, en hoeveel gasten je hebt... Maar ik hield ook van het idee :-)
Wij geven ons trouwfeest in een tent !We hebben eigenlijk geen moment getwijfeld, omdat het iets unieks zal zijn!Qua prijs denk ik dat het ongeveer op hetzelfde zal neerkomen als een zaal, maar er komt natuurlijk wel veel meer bij kijken!Ik kijk er enorm naar uit !
Indien er ook een dansfeest is, hangt dit enorm af van de ligging van je woonst (afgelegen in de velden versus woonbuurt). Hoe professioneel de tent ook is, de isolatie laat toch steeds veel meer geluid door dan een gesloten gebouw. Tenzij je het hele dorp uitnodigt, krijg je dus mogelijk heel wat klachten.
Inderdaad, 1 vervelende buur en het feestje in de tent is afgelopen!
HoiWij trouwen 20 mei en geven ons feest in de tuin van mijn ouders. Met mooie witte pagodetenten en frietkraam. Het zal helemaal af zijn en perfect zoals we willen. Wij hebben natuurlijk ook maar 70 gasten. We merken wel dat er veel bij komt kijken maar 1 voordeel je bent volledig vrij en kan dus op deze manier ook bepaalde kosten drukken.Wij hebben de dichtste buren uitgenodigd en voor de andere buren laten we een briefje achter ( hopen zo niet te veel last te hebben van klagende buren:). Ik zou zeggen, doe vooral wat jij wilt. Niet twijfelen.
Hoi
Wij trouwen 20 mei en geven ons feest in de tuin van mijn ouders. Met mooie witte pagodetenten en frietkraam. Het zal helemaal af zijn en perfect zoals we willen. Wij hebben natuurlijk ook maar 70 gasten.
We merken wel dat er veel bij komt kijken maar 1 voordeel je bent volledig vrij en kan dus op deze manier ook bepaalde kosten drukken.
Wij hebben de dichtste buren uitgenodigd en voor de andere buren laten we een briefje achter ( hopen zo niet te veel last te hebben van klagende buren:).
Ik zou zeggen, doe vooral wat jij wilt. Niet twijfelen.
wij trouwen in 2018 en spelen ook enorm met het idee om in een tent te trouwen...Er gaat wel dubbel zoveel voorbereiding aan vooraf.. maar ik denk wel dat het prachtig moet zijn...Al denk ik niet dat je het moet doen om de prijs te drukken...Iemand ideeën waar je prijselijk tenten en feestmateriaal kan huren??want op internet zijn er zeer uiteenlopende prijzen te vinden...groetjes