Terug naar overzicht
Hier zijn tips ook steeds welkom..Wat geven jullie aan de getuigen/ouders
Voor de schoonmoeder hebben we een gegraveerd windlicht, voor de schoonvader en de twee mannelijke getuigen hebben we elk een gegraveerde houten wijnkist inclusief attributen. De wijnflessen hebben we er zelf ingestoken. Alle cadeau's hebben we besteld bij Brianto en we zijn ongelooflijk tevreden van de kwaliteit. Een echte aanrader.Groetjes,Kathleen
Wij doen niks voor de getuigen We gaan met hen wel iets doen een dagje ardennen met eten erbij
Bij ons in het dorp in een gin en whisky shop en daar verkopen ze whisky in een fles in de vorm van een motor. Je kan de fles zien tussen de foto's op hun Facebook pagina (The Gin & Whisky Shop). Ik heb geen idee van de prijs, maar de fles staat in hun etalage. Ze hebben ook een website, maar die kan ik hier op het werk niet checken, dus weet ik niet of het er daar opstaat. Maar ze leveren ook aan huis :-)http://ginandwhiskyshop.be/
Bij ons in het dorp in een gin en whisky shop en daar verkopen ze whisky in een fles in de vorm van een motor. Je kan de fles zien tussen de foto's op hun Facebook pagina (The Gin & Whisky Shop). Ik heb geen idee van de prijs, maar de fles staat in hun etalage. Ze hebben ook een website, maar die kan ik hier op het werk niet checken, dus weet ik niet of het er daar opstaat. Maar ze leveren ook aan huis :-)
http://ginandwhiskyshop.be/
Ik heb voor mijn papa manchetknopen met father of the bride. Deze krijgt hij s'morgens in de hotelkamer. En ik heb ook een setje van de barbershop voor hem. Ik heb een houten doosje gekocht die ik zwart ga verven en dan zijn naam erop verf in het wit. Voor mijn mama,schoonmama en oma heb ik een jute tas met hun naam op. Hier doe ik kleine dingetjes in. Flesje parfum, chocolade, maccarons en een flesje rosé. Voor mijn bruidsmeisjes (3stuks) heb ik een badjas gekocht, hier heb ik hun namen laten borduren aan de voorkant van de badjas, ook heb ik een ketting voor hun gekocht op ASOS met de letters bridesmaid en ook zij krijgen een jute goodieback met prulletjes in. Voor mijn schoonvader vind ik het moeilijk ik denk een horloge ofzo, niet te duur. Mijn mama is mijn getuige, zij krijgt nog een welles bon van mij en de getuige van mijn aanstaande is zijn zus, zij krijgt ook zo'n bon. Kost allemaal wel wat centjes maar vind dit tof om te maken en te geven en ze zijn het tenslotte waard! Het moment om ze in de bloemetjes te zetten! Ook heb ik voor iedereen een kaartje voorzien waar ik een persoonlijk tekstje op zal zetten. Voor mijn verloofde wil ik ook graag nog iets kleins voorzien maar weet nog niet zo goed wat. Iemand een tip?
Voor de DIY bruidjes (do it yourself) heb ik een zéér toffe site die ik met jullie wil delen. Je kan er van alles uitprinten. www.somethingturquoise.com . Ik kijk er mijn ogen uit! En ook op Pinterest vind je super veel cadeautjes, dingetjes om te maken.
Dat had ik dus ook..... nu wij getrouwd zijn en de foto's stilaan klaar zijn, ga ik de getuigen als bedankje een canvas met een foto van hen erop bezorgen!
Bij ons in Bree kan je in de carrefour boten, moto's, auto's van glas krijgen met gin, vodka of whiskey in. Misschien ook in je lokale Carrefour? Ze hadden het met de feestdagen allemaal en misschien nu nog een paar. (Of je kan ze er misschien bestellen of van een andere carrefour laten komen)