TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
yora
20-10-2017
|
|
|
Candice
9-7-2016
|
19-3-2016 19:21:26
Wij trouwen in het Prullenbos in Wetteren en hebben daarvoor de Boskabanne afgehuurd. De moeite om eens langs te gaan!
|
|
Pascalina
17-9-2016
|
20-3-2016 22:51:18
Waw die Boskabanne ziet er erg leuk uit en ideaal voor de familie die van ver komt! Alleen qua prijzen zie ik overal iets anders staan. Ik hoop dat het meevalt, dan is dit absoluut mijn eerste optie :)
|
|
Pieternelle
|
22-3-2016 14:54:39
www.kioskafe.be in Poppel. Alle gasten kunnen blijven slapen in tenten. Uniek festival sfeertje.
Atelier Grenier in Nederland, Maarheeze.
In Hamont-Achel ligt een wijngaard waar je kunt trouwen aan een altaar in de wijngaard maar die doen geen grote dansfeesten, wel lekker lang tafelen tussen de wijnranken en loungefeestjes met vuurkorven en hooibalen en kleine foodtrucks... www.wijndomein-deoudehoeve.eu
|
|
Pascalina
17-9-2016
|
23-3-2016 20:55:56
Geweldige tips! Danku! De Boskabanne was niet meer vrij en komt ondertussen ook veel duurder uit dan de prijzen die op het web circuleren. We gaan eens kijken bij verstand van leven, de foto's op de site zijn niet zo veelzeggend maar de facebookpagina is stukken overtuigender. Ik wil wel eerst de tuin zien... We zijn ook nog aan het kijken naar de chicorei, mooie prijs, geen luide dansfeesten toegestaan... En nu nog de nieuwe tips van Pieternelle die alvast veelbelovend ogen!
|
|
lies
19-8-2017
|
24-3-2016 15:11:41
hey , wij doen ons huwlijks inzegening in de letterhoeve in letterhoutem http://www.deletterhoeve.com/ is wat rommelige site , maar super om naar toe te gaan , we zijn hartelijk ontvangen en al onze vragen zijn beantwoord, ze doen totaal consepten, en als je alles uitrekend valt de prijs reuze mee.er is een grote mooie tuin . en gezellige schuren voor als het regent.
zeker de moeite waard om een naar toe te gaan
|
|
edward
20-11-2021
|
28-3-2016 13:06:05
Feestzaal le plat pays is ook op de buiten
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|