Terug naar overzicht
Hallo
Wij zijn opzoek naar een feestzaal waar we zelf nog de traiteur kunnen kiezen.Liefst in de regio: waregem - kortrijk - roelare
Iemand ideetjes of tips?
thx!!
Tip 1. Het aantal personen vermelden Tip 2. Zaal en traiteur afzonderlijk kunnen duurder uitvallen dan all-in via professionele feestzaal (hangt af van aantal personen, verwachtingen menu...)Tip 3. Zaal en traiteur afzonderlijk betekent vaak minder 'routine', soms tragere of chaotische bedieningSucces.
Waarschijnlijk wel een reden dat u zelf een traiteur wil kiezen maar Peter heeft ergens gelijk, anders valt het Fabriekspand heel goed mee als de bende niet te klein is, u hebt nog wat tijd om op zoek te gaan, jammer genoeg zijn de koppeltjes na hun huwelijk hier nog weinig te bespeuren, hopelijk komen er nog wat reacties met ervaringen, dat vergemakkelijkt de keuze in ieder geval...Succes.
http://www.tofsteedje.be/ max ongeveer 120 personen en vrij van traiteur.
HalloMijn vader is traiteur. Dus voor ons zal dit zeker niet duurder uitvallen.Aantal gasten: +/- 160Toch bedankt voor de reacties al!
Mijn vader is traiteur. Dus voor ons zal dit zeker niet duurder uitvallen.
Aantal gasten: +/- 160Toch bedankt voor de reacties al!
Fabriekspand Roeselare ligt dan inderdaad voor de hand...
Ons trouwfeest was in het Fabriekspand, het was super!
Ik ben ook al eens naar een trouwfeest in het fabriekspand geweest en dit was super! één van de beste en origineelste trouwfeesten waar ik ooit geweest ben! Dit was met catering Leconte, één van de vaste cateraars daar. Echt een aanrader!!