Terug naar overzicht
Wanneer is jullie trouwdatum ?Wij trouwen mei 2017 en ze gaan ons in september contacteren hebben ze ons beloofd.
Wij trouwen in december
Met kerst, zo lijkt het wel.Met het Huis Van De Mens heb ik goede ervaring. Het kan wel wat verschillen van regio tot regio. Het is de enige seculiere organisatie (vrijzinnig humanisme) binnen de in België officieel erkende levensbeschouwingen, en hun dienstverlening is gratis omdat de staat die organisatie ook toelages geeft, net zoals de erkende georganiseerde religies. Alternatieven voor een seculiere ceremonie zijn er wel. Maar dan moeten jullie eerder richting private ceremonieleiders, huwelijksplanners, rituelenbegeleiders of er zijn ook wel acteurs die dat bv. op een grappige manier doen. Je zoekt best gericht volgens de locatie van je feest.
Rent-A-PriestHeel vriendelijk en supersnel antwoord. En ze zoeken ook iemand zo dicht mogelijk in jouw buurt, dus heel handig om eens extra af te spreken (hebben wij gedaan).Heel persoonlijke ceremonie die we zullen hebben, ik verlang echt om hem mee te maken :-) We hebben hem helemaal zelf in elkaar gestoken, maar onze "priester" heeft richtlijnen gegeven wat er allemaal in moest enzo... Je kan ook opteren om hen volledig alles te laten schrijven.
Rent-A-Priest
Heel vriendelijk en supersnel antwoord. En ze zoeken ook iemand zo dicht mogelijk in jouw buurt, dus heel handig om eens extra af te spreken (hebben wij gedaan).
Heel persoonlijke ceremonie die we zullen hebben, ik verlang echt om hem mee te maken :-) We hebben hem helemaal zelf in elkaar gestoken, maar onze "priester" heeft richtlijnen gegeven wat er allemaal in moest enzo... Je kan ook opteren om hen volledig alles te laten schrijven.