Terug naar overzicht
Ben je zeker dat het in Grobbendonk is?Ik ben geweest in Bergen, is een hele leuke madam, ze spreekt een beetje nederlands maar is franstalig. De locatie is ook in een huis en niet in een winkel. Ik heb in het totaal een 10 tal jurken gepast maar niet direct iets gevonden.Groetjes
Ben je zeker dat het in Grobbendonk is?
Ik ben geweest in Bergen, is een hele leuke madam, ze spreekt een beetje nederlands maar is franstalig. De locatie is ook in een huis en niet in een winkel. Ik heb in het totaal een 10 tal jurken gepast maar niet direct iets gevonden.
Groetjes
wel ik dacht dat het enkele jaren terug ook in bergen was ... maar volgens de site en haar smsjes is het nu in grobbendonk ... hoe was de kwaliteit van de jurken? een soort Aliexpress toestanden of voelt het allemaal wel ok aan?
Beste ,Ik doe mijn jurk weg je kan de foto's bekijken op kapaza momenteel op pagina 7 Trouwjurk Marylisse ( Zeker eens kijken!!!-)Supermooi kleed , niets aan , industrieel gereinigd .grtn,
Kelly,Het zijn vooral 2de hand jurken denk ik van mensen die ze wegdoen... Eigenlijk valt het wel mee maar ze laat je enkel jurken passen die er zijn in jouw maat. Aanpassing doet ze ook niet, als het kleed te lang is bijvoorbeeld, moet je dit bij iemand anders laten doen. Maar je kan je kleed wel direct meenemen als je dat wil Groetjes
Kelly,
Het zijn vooral 2de hand jurken denk ik van mensen die ze wegdoen... Eigenlijk valt het wel mee maar ze laat je enkel jurken passen die er zijn in jouw maat. Aanpassing doet ze ook niet, als het kleed te lang is bijvoorbeeld, moet je dit bij iemand anders laten doen. Maar je kan je kleed wel direct meenemen als je dat wil